Ketlin Rauk • 16. november 2010 kell 21:00

3. koht: Tuntud kaubamärk aitas turuosa kasvatada

Ettevõtte juhataja Rain Raudsepp nimetab nende suurima eelisena laiapinnalise kliendibaasi ja müügivõrgustiku olemasolu eksporditurgudel.

"Oleme viimased kümme aastat eksportinud umbes 95% oma toodangust," kinnitab ta. "Tegutsemine eksporditurgudel on pika vinnaga protsess, kus tulemuseni jõudmiseks läheb ikka aastaid."

Ta lisab, et praeguseks on Palmako kaubamärk nende põhiturgudel hästi tuntud ja aitab jõudsalt turuosa kasvatada.

Seejuures peab Raudsepp oluliseks teguriks tugevat organisatsiooni ja rahvusvahelist müügimeeskonda. "2009. aasta tulemustest rääkides ei saa kuidagi mööda vaadata ka soodsatest tingimustest toormeturul," märgib ta.

Keerukate majandusoludega on Palmako hästi toime tulnud. "Siin mängib olulist rolli kiire kohanemine olustiku muutustega, aga ka pidev ja kompromissitu töö protsesside efektiivistamisel," selgitab Raudsepp.

"Samuti on väga tähtis finantseerijate ja kreeditoride usaldus meie vastu." Oma osa kriisiga toimetulekul on kuulumisel metsa- ja puidutööstusettevõtete kontserni Lemeks.

Viimasel aastal on Palmako oluliselt kasvatanud müügikäivet ja võitnud turuosa Skandinaavia ja Kesk-Euroopa konkurentidelt. Tulevikult ootavad nad jätkuvalt tihedat konkurentsi.

"Puidutööstussektoris on tootmisvõimsusi jätkuvalt rohkem kui tarbimist," leiab Raudsepp.

Hetkel kuum