• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 16.11.10, 23:00

3. koht: Tuntud kaubamärk aitas turuosa kasvatada

Ettevõtte juhataja Rain Raudsepp nimetab nende suurima eelisena laiapinnalise kliendibaasi ja müügivõrgustiku olemasolu eksporditurgudel.
"Oleme viimased kümme aastat eksportinud umbes 95% oma toodangust," kinnitab ta. "Tegutsemine eksporditurgudel on pika vinnaga protsess, kus tulemuseni jõudmiseks läheb ikka aastaid."
Ta lisab, et praeguseks on Palmako kaubamärk nende põhiturgudel hästi tuntud ja aitab jõudsalt turuosa kasvatada.
Seejuures peab Raudsepp oluliseks teguriks tugevat organisatsiooni ja rahvusvahelist müügimeeskonda. "2009. aasta tulemustest rääkides ei saa kuidagi mööda vaadata ka soodsatest tingimustest toormeturul," märgib ta.
Keerukate majandusoludega on Palmako hästi toime tulnud. "Siin mängib olulist rolli kiire kohanemine olustiku muutustega, aga ka pidev ja kompromissitu töö protsesside efektiivistamisel," selgitab Raudsepp.
"Samuti on väga tähtis finantseerijate ja kreeditoride usaldus meie vastu." Oma osa kriisiga toimetulekul on kuulumisel metsa- ja puidutööstusettevõtete kontserni Lemeks.
Viimasel aastal on Palmako oluliselt kasvatanud müügikäivet ja võitnud turuosa Skandinaavia ja Kesk-Euroopa konkurentidelt. Tulevikult ootavad nad jätkuvalt tihedat konkurentsi.
"Puidutööstussektoris on tootmisvõimsusi jätkuvalt rohkem kui tarbimist," leiab Raudsepp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele