• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Esimene domeenivaidlus läbi: bang-olufsen.ee läks õigele omanikule

    Eesti Interneti sihtasutuse juures tegutsev domeenivaidluste komisjon tegi esimese otsuse, millega anti domeeninimi bang-olufsen.ee üle äriühingule Bang & Olufsen A/S.

    Taanis registreeritud äriühing Bang & Olufsen A/S, keda esindas patendivolinik Mikas Miniotas AAA patendibüroost pöördus tänavu 11. oktoobril domeenivaidluste komisjoni hagiga Villu Kiima poolt registreeritud domeeni bang-olufsen.ee suhtes. Vaidlustajale kuulub kaubamärk Bang & Olufsen, mis on registreeritud Eesti kaubamärgiregistris alates 1996. aastast ja Euroopa Ühenduse registris alates 1998. aastast. Komisjon leidis 12. novembril, et domeen bang-olufsen.ee on kaubamärgiga eksitavalt sarnane ja otsustas domeeni üle anda vaidlustajale Bang & Olufsen A/S.
    "Domeeni registreerijate hulka satub paratamatult õnneotsijaid, kelle eesmärk on registreerida mõne väärtusliku kaubamärgiga sarnane domeen, et seda siis vaheltkasuga kaubamärgiomanikule maha müüa. Domeenivaidluste komisjon on loodud võitlemaks domeenidega spekulatiivse hangeldamise vastu," kommenteeris Eesti Interneti SA juht Marek-Andres Kauts.
    Domeenide üle peetavate vaidluste puhul on tema sõnul ennekõike oluline just menetluse kiirus. "Komisjon jõuab otsuseni 1-2 kuuga, samas kui riiklikus kohtus võivad vaidlused kesta üle aasta," lisas Kauts.
    Domeenivaidluste komisjon on Eesti Interneti SA juures tegutsev sõltumatu domeenivaidluste lahendamise organ, mis pakub kohtuvälist kaitset domeeninimedega spekuleerimise ja kaaperdamise vastu. Domeenivaidluste komisjoni pöördumine ei välista õiguste kaitset ka kohtumenetluses.
    Domeenivaidluse korral küsib komisjon vaidlustusavalduse saamisel selgitusi domeeni registreerinud isikult, kelle tegevuse suhtes vaidlustusmenetlus on algatatud. Juhul kui komisjon annab õiguse vaidlustajale, on komisjonil õigus domeeni registreering kas tühistada või anda selle õigused üle vaidlustajale.
    Esimese domeenivaidluse lahendajaks oli komisjoni liige, advokaadibüroo Sorainen vandeadvokaat ja partner Carri Ginter. Komisjoni liikmed on veel Indrek Eelmets, Andres Hallmägi, Taivo Kivistik, Risto Käbi, Ants Nõmper, Riina Pärn, Almar Sehver ja Alar Urm.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Tarmo Ulla: kui kukud, tõuse ja proovi uuesti!
Arvamuskonkursi Eduka Eesti toetaja, Swedbank Eesti juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla teeb üleskutse panustada konkursile ideedega, mis aitavad suunata meie noori rohkem tegelema huviharidusega, et väärtustada meeskonnatööd.
Arvamuskonkursi Eduka Eesti toetaja, Swedbank Eesti juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla teeb üleskutse panustada konkursile ideedega, mis aitavad suunata meie noori rohkem tegelema huviharidusega, et väärtustada meeskonnatööd.
Tallinna Sadama kommertsjuht ostis 10 000 euro eest aktsiaid
Tallinna Sadama juhatuse liige ja kommertsjuht Margus Vihman ostis eelmisel nädalal enam kui 10 000 euro eest Tallinna Sadama aktsiaid, selgub finantsinspektsiooni andmetest.
Tallinna Sadama juhatuse liige ja kommertsjuht Margus Vihman ostis eelmisel nädalal enam kui 10 000 euro eest Tallinna Sadama aktsiaid, selgub finantsinspektsiooni andmetest.
Põllumajandustootjate TOP: olukord on pinev, aga samas ka põnev
Tänavuse Põllumajandustootjate TOPi võitnud teraviljatootja Aru Põllumajanduse OÜ arendusjuhi Karl Lindami sõnul on olukord põllumajandussektoris pinev, ent samas ka põnev.
Tänavuse Põllumajandustootjate TOPi võitnud teraviljatootja Aru Põllumajanduse OÜ arendusjuhi Karl Lindami sõnul on olukord põllumajandussektoris pinev, ent samas ka põnev.
Digi-Eesti lööb Dubai Expol laineid burgeriga
Dubai maailmanäitusele Expo 2020 läks iga riik oma looga. Eesti sõnum on olla maailma kõige edasijõudnum digiühiskond, kuid muljet avaldab ka eestlaste burger.
Dubai maailmanäitusele Expo 2020 läks iga riik oma looga. Eesti sõnum on olla maailma kõige edasijõudnum digiühiskond, kuid muljet avaldab ka eestlaste burger.