• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas peaks käituma sotsiaalmeedias?

    Sotsiaalmeediaski on oma etikett. Kommunikatsiooniettevõtja Chris Brogan kirjutas oma blogis huvitava artikli sotsiaalmeedia etiketist, mida lihtsalt ei saa jätta veebiavarustesse vedelema. Edastan lühiülevaate, tuues välja mõned tähelepanekud ning kirjeldades just neid olulisemaid valupunkte, mida sotsiaalmeedia kasutajad võiksid rohkem tähele panna.
    Avatar. Ära pane avatari pildiks logo, sest sa ei kohtu tänaval teiste logodega, vaid konkreetsete inimeste ja nägudega.
    Vestlused. Teiste sotsiaalmeedia kasutajate "asjade" promomine, kommenteerimine ja kasutajatevaheline interaktsioon on sotsiaalmeedia üheks käivitusjõuks. Promo ja levita teiste asju enda omadest rohkem. Ehk, mida aktiivsem teiste info levitaja oled, seda suurem on võimalus, et ka sinu infot saadetakse edasi.
    Viitamine. Kui saadad edasi kellegi tviidi, ära unusta lisamast, kellele kuulub originaalteksti postitamise au. Viitamine on oluline ka blogides, viisakas on sisestada oma blogikandes viited-lingid orginaaltekstile ja/või allikale.
    Ausus. Kui sul tekib vajadus midagi promoda, ei tasu seda teha läbi lillede. Ausus aitab eesmärkide saavutamisele kaasa. Kui promod mõnda üritust, mida ise korraldad, siis nii ka ütle. Mida rohkem su auditoorium tausta teab, seda usaldusväärsem sõnum tundub. Näiteks uusi vidinaid testivad tehnoloogiablogijad märgivad alati blogikande lõppu, miks nad seadmest kirjutavad, kes selle andis jne.
    Info loomine. Postita nii palju, kui arvad, et sa ise välja kannataksid. Blogisse võib postitada palju tahes, sest blogid pole lugejatega laulatatud - nad võivad sinna tulla ja kiirelt ka lahkuda. Facebookist ja Twitterist ei lahku aga mitte promo vastuvõtja, vaid promoja ise (teiste käe läbi).
    Regulaarsus. Blogikannete puhul on regulaarsus alati kõige parem. Nii tekib lugejal harjumus su lehele tagasi tulla.
    Facebook, Twitter ja blogid on saanud meie argipäeva osaks ning seal kehtivad needsamad kombed, mis uutele ilmakodanikele kodust vanemlike õpetustega kaasa antakse. Ja mõned asjad tuleb ka omal käel juurde õppida!
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tehnopoli juhtivtöötajad: ainult kontoripinnast ei piisa, kliendid ootavad terviklahendust ja kogukonda
Kinnisvaraarenduse konkurentsivõimelisuse saavutamiseks läheb tarvis lisaboonuseid, mis ettevõtteid kõnetavad, kirjutavad teadus- ja ärilinnaku Tehnopol kinnisvarajuht Tarmo Loog ja äriarendusjuht Martin Goroško.
Kinnisvaraarenduse konkurentsivõimelisuse saavutamiseks läheb tarvis lisaboonuseid, mis ettevõtteid kõnetavad, kirjutavad teadus- ja ärilinnaku Tehnopol kinnisvarajuht Tarmo Loog ja äriarendusjuht Martin Goroško.
Riigivõlakirjade tootluste kasv tekitab EKP-le uusi probleeme
Riigivõlakirjade tootlus on nii USAs kui ka Euroopas kiiresti kasvamas, sest Föderaalreserv plaanib tänavu intressimäärasid märgatavalt tõsta. Arvatakse, et osalt võib selle mõju üle kanduda ka Euroopasse, kuigi regiooni rahapoliitikutel intresside tõstmisega kiiret ei ole, vahendab Reuters.
Riigivõlakirjade tootlus on nii USAs kui ka Euroopas kiiresti kasvamas, sest Föderaalreserv plaanib tänavu intressimäärasid märgatavalt tõsta. Arvatakse, et osalt võib selle mõju üle kanduda ka Euroopasse, kuigi regiooni rahapoliitikutel intresside tõstmisega kiiret ei ole, vahendab Reuters.
Termoriietus, mida on testinud ja heakskiitnud kümned tuhanded kliendid
Erinevate uuenduste, koostöö ja muutuste ajal leiavad aset hämmastavad asjad. Ette­võtted, kus eile toodeti soomustehnikat, valmistavad täna kombaine. Kalameeste, jahimeeste ja reisimeeste varustust tootnud ettevõte pakub tänasel päeval vormirõivaste komplekte absoluutselt igasuguse profiiliga ettevõtete töötajatele. Rahvusvahelise ette­võtte SALMO esindaja Aleksei Antiptšik räägib Äripäevale, kuidas nad jõuavad täna oma ärikliendini.
Erinevate uuenduste, koostöö ja muutuste ajal leiavad aset hämmastavad asjad. Ette­võtted, kus eile toodeti soomustehnikat, valmistavad täna kombaine. Kalameeste, jahimeeste ja reisimeeste varustust tootnud ettevõte pakub tänasel päeval vormirõivaste komplekte absoluutselt igasuguse profiiliga ettevõtete töötajatele. Rahvusvahelise ette­võtte SALMO esindaja Aleksei Antiptšik räägib Äripäevale, kuidas nad jõuavad täna oma ärikliendini.
Analüütik: kevadel langevad energiahinnad oodatust vähem
“Kahjuks mul ei ole ühtegi head uudist energiatarbijale,” rääkis Swedbanki analüütik Liis Elmik Äripäeva raadiosaates "Energiatund".
“Kahjuks mul ei ole ühtegi head uudist energiatarbijale,” rääkis Swedbanki analüütik Liis Elmik Äripäeva raadiosaates "Energiatund".