• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,59
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,59
  • 17.08.11, 13:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Siilats: elektriauto akudega mure

Ma usun, et üldiselt on maailma autotööstuses võetud õige suund, sest elektriautod on keskkonnasäästlikumad, ütles ASi Info-Auto nõukogu liige Viktor Siilats.
„Elektriautod mõnes mõttes tulevik siiski on,“ lausus ta. „On ju teada, et need automargid, mida minu ettevõte esindab, tulevad ka peatselt välja või on juba teistel turgudel tulnud välja elektriautodega.“
Äripäev küsis täna, kas on õigustatud kulutada üle kahe miljoni krooni kallite elektriautode reklaamimiseks, mida keegi ei taha. Päevaküsimuse ajendiks on uudis, et äratamaks inimestes huvi elektriautode vastu on KredEx alustanud teavituskampaaniat, mille maksumus on 143 000 eurot.
„Väga raske on midagi öelda selle kampaania kohta, sest ma ei tunne täpselt KredExi tingimusi,“ lausus Siilats. „Mis aga elektriautode kasutamisse puutub, siis see on maitseküsimus. Ma olen näiteks mõnel Vahemere väikesaarel näinud, et seal on lubatud liigelda kas ainult eesli seljas või golfikäruga.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kui elektriautosid hakatakse massiliselt kasutama, tekib Siilatsi sõnul ilmselt probleem akudega, sest nende kui ohtlike jäätmete utiliseerimine on üsna keeruline protsess. „Võibolla tasub hakata meelde tuletama leiutaja Tesla kunagisi katsetusi, et ehk õnnestub ikkagi elektrit paremini säilitada, kui traditsiooniliste akude abil,“ lisas Siilats.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele