• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,73
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,73
  • 17.08.11, 12:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reinaas: mis loom elektriauto on?

Raha kulutamine elektriautode teavituskampaaniale on igati mõistlik ja otstarbekas, vastas OÜ Zavod BBDO juhatuse liige ja loovjuht Marek Reinaas päevaküsimusele.
Äripäev küsis täna, kas on õigustatud kulutada üle kahe miljoni krooni kallite elektriautode reklaamimiseks, mida keegi ei taha. Päevaküsimuse ajendiks on uudis, et äratamaks inimestes huvi elektriautode vastu on KredEx alustanud teavituskampaaniat, mille maksumus on 143 000 eurot.
„Küsimus on selles, et inimesed ei oska hetkel elektriautot tahta, sest nad ei tea selle kohta piisavalt,“ õigustas Reinaas teavituskampaania vajalikkust. „Inimesed ei tea näiteks seda, kui vähe selline auto reaalselt keskkonda saastab või kas elektriautoga ka talvel saab sõita. Neid küsimusi on palju, mida inimesed elektriauto kohta teada tahaksid.“
Reinaasi hinnangul on elektriautode teavituskampaaniale eraldatud summa ühest küljest küll suur, aga teisest küljest on ka infot, mida on vaja teavitada, palju. „Leian, et raha eraldamine kampaaniale on otstarbekas,“ lausus ta. „Tarbijale antakse teada, mis loom see elektriauto üldse on.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reinaas lisas, et ta on antud kampaaniaga natuke rohkem kursis, sest ka nende firma osales konkursil, ent jäi teiseks. KredEx sõlmis elektriautode teavituskampaania läbiviimiseks lepingu reklaamiagentuuriga Tank Grupp.
Reklaamiekspert Olav Osolin ütles, et kui kampaania annab reklaamiagentuuridele tööd, siis on tegu hea ettevõtmisega. Ta lisas, et ta pole pädev antud teemal enamat kommenteerima.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele