Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Estonian Air: Facebookis teenitu ületab kulusid
Möödunud nädalal sotsiaalmeediast raha teenimisel maailma parimaks lennufirmaks tunnistatud Estonian Air teenib sotsiaalmeediast rohkem, kui seal tegevustele kulutab.
"Tulud ületavad kulusid," kommenteeris lennufirma turundusjuht Katrin Talvak äsja Äripäeva Facebooki fännilehel toimuvas intervjuus. "Kulutused, mida sotsiaalmeediasse panustame, on eelkõige inimtööjõud. Marginaalsed on reaalsed rahalised kulutused (FB bännerid, auhinnad, jms)."
Hindamine on sotsiaalmeedia osas tema sõnul alati olnud keeruline teema. "Ühelt poolt on kontaktide arv, teiselt poolt aga aktiivsete kontaktide arv ning nende kvaliteet. Hästi palju on selles hindamises siiski manuaalset osa, kus numbritele vastanduvad ka konkreetsed sotsiaalmeedia monitooringud ja tagasiside kvaliteet."
Just praegu vastavad Estonian Airi esindajad Äripäeva Facebooki fännilehel küsimustele, kuidas sotsiaalmeediast raha teenida. Tule ja esita oma küsimus ka. Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.