• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Euro on liiga kallis ja peab odavnema

    Olen küll seda meelt, et valuutakursse pole kunagi lihtne seletada või mõista, kuid euro praegune suhteliselt tugev seis on midagi päris müstilist. Kas valuutaturud usuvad tõsimeeli, et euroala liidrite viimane "kompleksne lahendus" euro päästmiseks jääb püsima enamaks kui mõneks kuuks?
    Uus plaan tugineb keerulistel finantsviguritel ja poole suuga Aasiast antud rahalubadustel. Isegi plaani parim osa - ettepanek kanda maha 50% erasektori laenudest Kreekale, ei ole piisav riigi sügavate võla- ja kasvuprobleemide stabiliseerimiseks.
    Millega siis seletada, et euro kaupleb USA dollarist 40% kõrgemal tasemel, hoolimata sellest, et investorid suhtuvad Lõuna-Euroopa riigivõlakirjadesse jätkuvalt suure skepsisega? Oskan nimetada ühe väga hea põhjuse, miks euro kurss peaks nõrgenema. Selget teed tugevamasse eelarve- ja poliitilisse liitu ei paista - see eeldaks konstitutsioonilisi muudatusi. Tõenäoliselt sunnitakse Euroopa Keskpanka ostma euroala riikide (rämps)võlakirju senisest palju suuremas mahus. Lühiajaliselt võib see aidata, kuid kui pankrotirisk realiseerub, tuleb rekapitaliseerida omakorda Euroopa Keskpank. Kui siis euroala põhjapoolsemad liikmed seda rahaülekannet aktsepteerida ei taha - poliitiline vastuseis on tugev - võib EKP olla sunnitud end rekapitaliseerima rahatrüki abil. Mõlemal juhul on sügava finantskriisi risk väga kõrge.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.