• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 14.01.12, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa uuring: vähim tehnilisi vigu on Opel Astral

Saksamaal tegutseva tehnilise järelvalve organisatsiooni Dekra uuringu kohaselt on tehnilisel ülevaatusel käinud kasutatud autodest kõige vähem vigu fikseeritud Opel Astral.
Astra edestas üldarvestuses eelmise aasta võitjaks olnud Opel Insigniat ning Renault Megane'i, kirjutas portaal auto24.ee. Kõige töökindlamaks autoks läbisõidust hoolimata osutus Audi A4. Teisel kohal oli Mercedese C-klass ning kolmas Audi A6.
Mudelipõhiselt toodavad Dekra andmetel vastupidavaimaid sõidukeid VW, Audi, Toyota, Mercedes-Benz, Porsche ja BMW.
Väikeautodest juhtis edetabelit Ford Fiesta, keskklassis Opel Insignia ning luksusautode seas Mercedes-Benz E-klass. Sportautodest oli parim Mazda MX-5, maastikuautodest Ford Kuga ning mahtuniversaalidest VW Golf Plus. Parima hinnangu kaubikute seas sai Volkswagen Crafter.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uuringu baasmaterjaliks on Dekra poolt läbi viidud tehniliste ülevaatuste andmed, kus kokku hinnati 15 miljoni sõiduki tehnilist olukorda. Seejuures kasutatakse tabeli koostamisel vaid reaalseid tehnilisi probleeme, mitte neid vigu, mille tekkimises on süüdi lohakas omanik.
Saadud andmed autode kohta järjestatakse nende läbisõidu alusel (0 kuni 50 000 km, 50 001 kuni 100 000 km ja 100 001 kuni 150000 km).
Enim probleeme oli kontrollitud sõidukitel elektrisüsteemide, elektroonika ja valgutusega: selliseid vigu fikseeriti 19,7 protsendil kontrollitud sõidukeist. Järgnesid probleemid pidurite (11,8%) ja vedrustuse ning roolisüsteemiga (9,6%). Mootori ja keskkonnasaastega seotud vigade osakaal oli 8,3%.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele