• OMX Baltic0,12%300,3
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,25%1 196,94
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,11%8 765,14
  • Nikkei 225−0,13%38 354,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,19
  • OMX Baltic0,12%300,3
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,25%1 196,94
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,11%8 765,14
  • Nikkei 225−0,13%38 354,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,19
  • 13.09.12, 08:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

General Motors saab igalt müüdud hübriidautolt 31 000 eurot kahjumit

USA meedia teatel toodab iga mahamüüdud hübriidauto Chevrolet Volt General Motorsile enam kui 31 000 euro kahjumit.
Nimelt kulutati auto loomisele ja vajalike tehnoloogiate arendamisele 1,2 miljardit dollarit, tänase seisuga on müüdud aga vaid 21 500 Volti, vahendas auto24.ee väljaannet jalopnik.com.
See teeb ainuüksi arenduskuludeks ühe auto kohta umbes 55 000 dollarit, arvestusse tuleb lisada aga veel ka tootmis- ja turunduskulud. Nii on hetkel iga 39 000 dollari eest müüdav Volt General Motorsile läinud maksma veel vähemalt 40 000 dollarit (31 200 eurot).
Samas on olukord veidi parem, kui arvestada arenduskulude puhul ka 5000 identse Opel Ampera ja Holden Voltiga. Samuti vähendab iga tulevikus müüdud auto kahjumit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

General Motors on ka ise tunnistanud, et kaotab iga müüdud Voltiga raha, kuid ei ole seejuures nimetanud kaotuse täpset suurust.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 24 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele