• OMX Baltic0,15%300,46
  • OMX Riga0,00%892,99
  • OMX Tallinn0,54%2 079,92
  • OMX Vilnius0,42%1 207,56
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,3%8 796,71
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • OMX Baltic0,15%300,46
  • OMX Riga0,00%892,99
  • OMX Tallinn0,54%2 079,92
  • OMX Vilnius0,42%1 207,56
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,3%8 796,71
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • 27.12.12, 10:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kohtla-Järve bussifirmal käigus fantoombussid

Ekspress Auto L näitab sõiduplaanis, et Jõhvist väljub kümneminutilise vahega kaks bussi Narva. Tegelikult on üks neist fantoombuss.
Kohtla-Järvel registreeritud bussifirma OÜ Ekspress Auto L skeemitab liinidel, korraldades ümberistumisi, millest pole teavitanud ei sõitjaid ega liinilubade väljastajat maanteeametit, kirjutab Põhjarannik.
OÜ Ekspress Auto L sõiduplaanide kohaselt väljub Narvast reedeti 10minutilise vahega kaks bussi: üks Tallinna, teine Tartusse. Kuid niimoodi on see ainult paberil.
Tegelikult väljub ainult üks buss, mis teenindab nii Tallinna kui Tartu poole sõitjaid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuidas on võimalik, et üks ja seesama buss sõidab ühel ajal nii Tallinna kui Tartusse, kulgedes korraga kahel maanteel? Ei olegi võimalik.
Narvast kahe liininumbriga startivast bussist saab Jõhvis taas ühe numbriga buss, mis sõidab Tallinna poole. Tartu poole sõitjatel tuleb aga bussist maha astuda ning jääda ootama Ekspress Auto L-i teist bussi, kuigi lunastatud pilet ega sõiduplaan sellist ümberistumist ei kajasta.
Samasugust skeemitamist kasutab Ekspress Auto L liinil Pihkva-Narva, kus sõitjatel tuleb piirilinna jõudmiseks istuda Jõhvis ümber Tallinnast Narva suunduvale bussile, kuigi sõiduplaan seda ette ei näe.
Sõiduplaani kohaselt väljub õhtusel ajal Jõhvist Narva taas kord kümneminutilise vahega kaks Ekspress Auto L-i bussi ning taas kord ei vasta see tegelikkusele, sest Pihkva bussist saab Jõhvist alates fantoombuss, mis sõidab Narvani ainult paberil.
Sihtkohta jõudmiseks peavad Ekspress Auto L-i hüljatud sõitjad ostma uue pileti – sedapuhku SEBE bussile.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele