• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 15.12.13, 23:00

Tallinki õnnetuse juurdlus võib kesta aasta

Tallinna ja Helsingi vahet sõitnud laeva Tallink Stari auto­teki õnnetuse uurimine võib veeteede ameti kinnitusel kesta kuni aasta. Neljapäeva õhtul purunes Tallink Stari auto­teki rambi lukustusmehhanism ning ramp kukkus alla.
Lähipäevil peaks saabuma Ohutusjuurdluse Keskusest otsus, kes hakkab juhtumit uurima, teatas veeteede ameti kommunikatsioonijuht Tarmo Ots.
Kuluda võib aasta. Eeldatavasti jääb juhtum ameti uurida, kuna Ohutusjuurdluse Keskus ­uurib enamasti raskeid ja väga raskeid laevaõnnetusi, mis on päädinud näiteks laevahuku või inimese surmaga, selgitas Ots.
Tema sõnul on praegu veel vara öelda juurdluse pikkust, kuid seniste kogemuste põhjal võib uurimine kesta kuni aasta.
Otsa sõnul vaatasid Soomes laeva esimesena üle klassiühingu Bureau Veritas tehnilised eksperdid.
Saabuvad viimased sõidukid. Koos laevaga tuuakse Otsa kinnitusel Tallinna veel mõni tekile jäänud sõiduk. “Helsingis ei saanud sadama tehniliste võimaluste pärast neid maha laadida. Tallinnas pidi olema sobiv ramp, millega saab kõrgemalt tekilt maha laadida,” ütles Ots reedel. Tema sõnul sõidukeid juurdluse huvides ei arestita.
Tallinki esialgsetel andmetel pääsesid inimesed juhtumist tõsisemate vigastusteta, küll aga sai kahjustada mitu raskeveokit.
 
Mis juhtus
Õnnetus Tallinki laevaga Star
Purunes vahetult enne Tallink Stari väljumist Helsingi sadamast kahte autotekki ühendavat rampi tõstes rambi mehhanism. Ramp kukkus ühest nurgast osaliselt alla ja tekkinud kalde tõttu vajusid veoautod üksteise vastu. Ühe auto kabiini jäi kinni autojuht.Rambile on väljastatud sertifikaat kuni 200tonnise raskuse kandmiseks. Õnnetuse hetkel rambil paiknenud sõidukite kogukaal oli deklaratsioonide alusel 130 tonni.Õnnetusega seotud kahjud hüvitab Tallinki kindlustusfirma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.06.24, 14:15
Milline on ettevõtte roll riigikaitses? Coop Pank: reservisti palga säilitamine on hea algus
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele