• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinki õnnetuse juurdlus võib kesta aasta

    Tallinna ja Helsingi vahet sõitnud laeva Tallink Stari auto­teki õnnetuse uurimine võib veeteede ameti kinnitusel kesta kuni aasta. Neljapäeva õhtul purunes Tallink Stari auto­teki rambi lukustusmehhanism ning ramp kukkus alla.

    Lähipäevil peaks saabuma Ohutusjuurdluse Keskusest otsus, kes hakkab juhtumit uurima, teatas veeteede ameti kommunikatsioonijuht Tarmo Ots.
    Kuluda võib aasta. Eeldatavasti jääb juhtum ameti uurida, kuna Ohutusjuurdluse Keskus ­uurib enamasti raskeid ja väga raskeid laevaõnnetusi, mis on päädinud näiteks laevahuku või inimese surmaga, selgitas Ots.
    Tema sõnul on praegu veel vara öelda juurdluse pikkust, kuid seniste kogemuste põhjal võib uurimine kesta kuni aasta.
    Otsa sõnul vaatasid Soomes laeva esimesena üle klassiühingu Bureau Veritas tehnilised eksperdid.
    Saabuvad viimased sõidukid. Koos laevaga tuuakse Otsa kinnitusel Tallinna veel mõni tekile jäänud sõiduk. “Helsingis ei saanud sadama tehniliste võimaluste pärast neid maha laadida. Tallinnas pidi olema sobiv ramp, millega saab kõrgemalt tekilt maha laadida,” ütles Ots reedel. Tema sõnul sõidukeid juurdluse huvides ei arestita.
    Tallinki esialgsetel andmetel pääsesid inimesed juhtumist tõsisemate vigastusteta, küll aga sai kahjustada mitu raskeveokit.
     
    Mis juhtus
    Õnnetus Tallinki laevaga Star
    Purunes vahetult enne Tallink Stari väljumist Helsingi sadamast kahte autotekki ühendavat rampi tõstes rambi mehhanism. Ramp kukkus ühest nurgast osaliselt alla ja tekkinud kalde tõttu vajusid veoautod üksteise vastu. Ühe auto kabiini jäi kinni autojuht.Rambile on väljastatud sertifikaat kuni 200tonnise raskuse kandmiseks. Õnnetuse hetkel rambil paiknenud sõidukite kogukaal oli deklaratsioonide alusel 130 tonni.Õnnetusega seotud kahjud hüvitab Tallinki kindlustusfirma.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Neeme Korv: kui läheks antiutoopia asemel hoopis ... restorani
Kui leiame rohtu sügis- ja koroonamasenduse vastu, kasvatame endas enesekindlust ja suudame vastu seista ka antiutoopiale. Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv pakub retsepti, mis lisaks toetab ettevõtlust.
Kui leiame rohtu sügis- ja koroonamasenduse vastu, kasvatame endas enesekindlust ja suudame vastu seista ka antiutoopiale. Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv pakub retsepti, mis lisaks toetab ettevõtlust.
Dow Jones lõpetas nädala ajaloolise tipptulemusega
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis täna 0,21% ja sulgus 35 677,02 punktil, mis on ajaloo kõrgeim tulemus.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis täna 0,21% ja sulgus 35 677,02 punktil, mis on ajaloo kõrgeim tulemus.
Putin: Tahate rohkem gaasi? Kiitke Nord Stream 2 heaks
Venemaa president Vladimir Putin ütles, et Venemaa saab suurendada gaasitarneid Euroopasse kohe, kui Saksamaa annab kasutusloa Nord Stream 2 gaasijuhtmele, kirjutab Financial Times.
Venemaa president Vladimir Putin ütles, et Venemaa saab suurendada gaasitarneid Euroopasse kohe, kui Saksamaa annab kasutusloa Nord Stream 2 gaasijuhtmele, kirjutab Financial Times.
Energiavaesus ähvardab muutuda reaalsuseks
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.