• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,09%39 727,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,09
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,09%39 727,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,09
  • 27.12.13, 12:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn Dolls ja Sangar lõid käed

Seni vaid meestele triiksärke tootnud Sangar paiskas vahetult enne jõule e-poes müüki Tallinn Dollsi disainitud naiste särgid ja kontorikleidid, tähistades sellega kahe rõivatootja koostöö algust.
"Suurel osal meestest on naised need, kes otsustavad, et mees peaks omale uue särgi ostma. Seega külastavad meie poode ka paljud naised. Kahe aasta eest tõmbusime naistesärkide ärist tagasi, sest suunasime tähelepanu meestesärkide ja oma muude teenuste arendamisse. Nüüd ei tahtnud me enam naistele samasuguseid särke pakkuda, sest need polnud piisavalt head, et me julgeksime neid kummis rinnaga müüa," sõnas Sangari turundusdirektor Raul Saks.
"Tallinn Dollsi projekt lahendas selle mure õnneks ära, saime ilusad ja hea istuvusega särgid. Meil endal polnud naisterõivaste tootmiseks ei head kontseptsiooni ega disainerit," lisas ta.
Tallinn Dollsi juhi, moelooja Mari Martini sõnul ei pea kontoririided olema erakordsed. "Tänu Sangari tootmisele oli võimalik meie partiisid suurendada ja seega ka toodete hinda hulga soodsamaks ajada. Meie eesmärk ongi siseneda ka massimoe turule, sest kogu ülejäänud Tallinn Dollsi kollektsioon sisaldab rohkem luksuslikke ja nišitooteid, mille partiid on väga väiksed, kuid tootevalik suur. Seega on ühte mudelit ringluses väga vähe. Tahame aga pakkuda ka midagi teistsugust," kommenteeris ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"See projekt on loodetavasti uue koostöö sissejuhatus. Idee tuli minult endalt Sangari tegemisi jälgides. Neil puudus täielikult naiste kollektsioon ja meie jaoks on särgid olnud alati väga oluline liin, mida arendada. See tundus win-win-situatsioon mõlemale osapoolele," selgitas Martin.
Aasta aega arendatud kollektsioon sai valmis jõuludeks ning esimesed 16 Tallinn Dollsi disainitud naiste triiksärki ning kleiti on müügil Sangari e-poes ja uuest aastast ka tavapoodides. Klientide esmane tagasiside e-poest on Saksi sõnul positiivne. "Tallinn Dollsil on juba olemas ka oma klientuur, selle projekti kaudu saame siduda Sangariga loodetavasti ka uut sihtgruppi, kes pole seni veel meie tarbijad olnud," lisas ta.
Mari Martini kinnitusel pole klientide suur huvi neile üllatuseks, sest Tallinn Dollsi toodetest on paljusid tarbijaid seni lahutanud hinnabarjäär, kuid Sangari loodud särgid ja kleidid on hinna poolest täiesti konkurentsivõimelised teiste massibrändidega.
Mosaici turundusjuhi Hanna Laasmägi ütleb, et Tallinn Dollsi väikse kiiksuga šikid kontorikleidid ja -särgid väikeste lipsukeste ja avarate varrukatega tunduvad sobivat just nooremale, vähem konservatiivse kontoristiili kandjale. "Eesti naistele meeldib  tööl väljapeetud ja viisakaid rõivaid kanda, seega saab uuele sarjale edu ennustada. Samuti on hea meel selle üle, et lisaks välismaiste brändide laiale pakkumisele leiab meie turult üha enam kvaliteetseid, igati maailmamoe tasemel Eestis toodetud originaalseid rõivaid," kommenteeris Laasmägi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele