Ford, mille müüginumbrid on Hiinas lakke tõusnud, sõnas, et nende edu saladuseks maailma suurimal autoturul on suur hulk erinevaid tootepakkumisi, mis on hea viis võitmaks enda poolele esmakordsed ostjad.
USA autohiiu müüginumbrid kasvasida Hiina mandriosas 45% võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga. Selline kasv teeb sellest ühe kiiremini kasvava rahvusvahelise autotootja riigis.
„Hiina ostjad soovivad erinevas suuruses autosid – väikeseid, keskmisi ja suuri, kuna oma otsustega teevad nad elustiili puudutavad valikud,“ sõnas Fordi tegevjuht Alan Mulally.
Fordi Focuse mudel, millest on Hiinas suur hitt saanud, oli 2013. aastal maailma enimmüüdud autode hulgas. Eelmisel aastal kasvas Focuse mudelite müük Hiinas 50%, kokku müüdi 403 219 autot.
„Enamus inimesi turul on esmaostjad, seega kui sul on maailmaklassi toode, siis kaalutakse sinu toodangut ostuotsuse tegemisel,“ lisas ta.
Kuigi ettevõte on Hiinas teinud suure hüppe, on firmal siiski veel ees pikk tee jõudmaks järele teistele välismaa tegijatele turul. Fordi turuosa oli 2013. aastal 4,4%; võrdluseks oli Volkswageni turuosa 14,5%, selgub IHS Automotive uuringust.
Mida enam Hiina autoturg areneb, seda nõudlikumaks muutuvad tarbijad. Mulally sõnul tahavad autoosjad parimat kvaliteeti, parimat kütuse-efektiivsust, kõiki turvaelemente, internetiühendust ning loomulikult parimat hinna-kvaliteedi suhet.