"Meie loome sideme teenuse pakkuja ja selle otsija vahel. Me otseselt ei paku firmadele kliente, vaid anname neile võimaluse leida kliente," selgitab Stoltsen. "Meie ekspertiis on see, et me teame, kuidas turunduskampaaniaid üles seada ning kellele neid tuleb suunata."
Ta toob ühe näite: "Kui inimesel on vaja autokindlustust, täidab ta internetis ära ankeedi infoga, mis autoga ta sõidab, milline on su sõidukogemus jne. Me kogume selle info kokku ja edastame kindlustusfirmale, kes vaatab saadetud andmed üle ja võtab seejärel kliendiga ise ühendust ning teeb talle personaalse pakkumise."
Kuidas inimene üldse satub sellise ankeedi otsa? Stoltseni sõnul on peamine allikas selleks Google. "Näiteks inimene otsib sõna "autokindlustus". Sinna kõrvale ilmub meie reklaam, inimene täidab vajaliku info ära, meie müüme selle info edasi kindlustusfirmale ning peagi saab inimene endale hinnapakkumise. Sama mudel kehtib ka teiste teenuste kohta," lisab Stoltsen.
Otsingumootor on tihtipeale hea seetõttu, et sel juhul on inimesel juba soov olemas konkreetse teenuse järele, märgib Stoltsen. Facebookis ja mujal sotsiaalmeedias inimene ei pruugi konkreetselt otsida seda konkreetset teenust, aga kui ta näeb reklaami, siis ta võib mõelda, et tal on seda vaja. "Meie ülesanne sealjuures on teha kampaania efektiivseks, et kui inimene näeb seda reklaami, siis ta ikkagi otsustab selle toote või teenuse kasuks," lisab ta.
Facebookis olev info on seejuures väga oluline turustamise seisukohalt, toob Stoltsen välja. "Kui näiteks inimene on oma profiilis märkinud, et talle meeldib tennisemängija Rafael Nadal, siis arvatavasti on ta tennisehuviline. Seejärel saab sellele inimesele suunata juba kõiksugu tennisega seotud reklaame nagu tennisekursused, reketid, riided jne."
Stoltseni tee turunduse juurde sai alguse väga huvitavat ja eriskummalist teed pidi. 2000ndate esimeses pooles aitas ta inimestel suitsetamisest loobuda. Kui osa inimesi kasutab selleks nikotiiniplaastreid, e-sigarette või jumal teab mida, siis Stoltseni salarelv oli hüpnoos. "Niimoodi ma marketingi jõudsingi, et ma reklaamisin enda äri ja ma jõudsin tõdemusele, et mulle meeldib sellega rohkem tegeleda, kui kliente oma kontoris näha," ütleb Stoltsen, kelle sõnul hüpnoosi tegemise eripära seab klientide vastuvõtmisel omad piirangud äri kasvatamiseks, olgugi et inimeste aitamine pakub hea enesetunde.
Suveks Eestisse kontakte otsima tulev Stoltsen vabal ajal lihtsalt niisama ringi ei passi. 2000ndate keskel juhtis ta kuus aastat San Franciscos baseeruvat Eesti Seltsi ja praegu osaleb ta Stanfordi ülikoolis idufirmade loomise kursusel, mille raames üritab püsti panna enda idufirmat, mille nimi on FundMatcher.
"Antud hetkel me loome idufirmat, mis ehitab platvormi hõlbustamaks mitte MTÜ-del raha kaasata. Eks aeg näitab, kui tõsine ettevõtmine sellest tuleb. Praegu on vara öelda, kas sellest saab suur ja edukas firma," jääb Stoltsen väljavaadete osas tagasihoidlikuks. Tasub ära märkida, et samast kursusest kasvas välja tuntud suhtlemisrakendus Snapchat, millele Facebook tegi mullu 3 miljardi dollari suuruse ülevõtmispakkumise.