Meediakanalid kahekordistasid koondkasumit 

Signe Sillasoo 16. september 2014, 08:17

4,3 miljonit eurot oli mullu meediakanalite TOPis osalenud 55 ettevõtte koondkasum. Aasta varasemaga võrreldes ärikasum kahekordistus, samas kui koondkäive kasvas aastaga 5%, selgub 16.09 ilmuvast Äripäeva erilehest Turunduse TOP.

Suurim kasumiteenija oli mullu JCDecaux Eesti 1,3 miljoni euroga, suurim kasumikasvataja aga Ühinenud Ajalehed AS 3,6 miljoni euroga.

Meediakanalite kasumi TOP:
Ettevõtte nime järel kasum tuh eurodes

1. JCDecaux Eesti OÜ - 1 338
2. Äripäev AS - 1 088
3. Sanoma Baltics AS - 995
4. Ühinenud Ajalehed AS - 406
5. SL Õhtuleht AS - 363
6. Ajakirjade Kirjastus AS - 284
7. Delfi AS - 244
8. Presshouse OÜ - 231
9. Planestar OÜ - 189
10. Volume Design OÜ - 158

11. Stereo Meedia OÜ - 110
12. VIA Reklaam OÜ - 93
13. Sisetelevisioon OÜ - 91
14. Gramola OÜ - 60
15. Ühinenud Ajakirjad AS - 56
16. Kuma AS - 48
17. Mermeedia OÜ - 41
18. Nordic Publications OÜ - 35
19. - 20. Mediainvest Holding AS - 34
19. - 20. Ooker Reklaam OÜ - 34

21. Celsius Healthcare OÜ - 29
22. Võru Teataja AS - 26
23. ARLE Reklaam OÜ - 25
24. SKP Media OÜ - 22
25. Outdoor Media Estonia OÜ - 21
26. DAG Reklaam OÜ - 18
27. Clear Channel Estonia OÜ - 16
28. Best Press OÜ - 14
29. Ajaleht OÜ - 12
30. Director Meedia OÜ - 10

31. Seitung AS - 6
32. Art Depoo OÜ - 5
33. - 34. Kultuurileht - 4
33. - 34. Põlva Koit AS - 4
35. - 36. Nädaline OÜ - 3
35. - 36. PR Põhjarannik AS - 3
37. Žaklar OÜ - 2
38. PR Firmareklaam OÜ - 0
39. Valge Kass OÜ - -1
40. - 42. AveC Kirjastuse AS - -3
40. - 42. Digireklaam OÜ - -3
40. - 42. HansaNet OÜ - -3

43. MR Stuudio OÜ - -5
44. Eesti Ajalehed AS - -10
45. Lääne Elu OÜ - -11
46. Contranova OÜ - -19
47. Raadio Kadi OÜ - -25
48. Megameedia Grupp OÜ - -30
49. Buduaar Meedia OÜ - -38
50. IO Halduse OÜ - -39

51. RF Maak OÜ - -59
52. Postimees AS - -98
53. Trio LSL AS - -100
54. Saaremaa Raadio OÜ - -111
55. Kanal 2 AS - -1 262

METOODIKA
- Turunduse TOPi pääsemiseks pidi ettevõtte vastava valdkonna tegevuse osakaal käibest olema vähemalt 51%. Samuti pidi ettevõte olema tegutsenud kahel järjestikusel täismajandusaastal.
- 2014. aastal TOPi koostamiseks võttis Äripäev äriregistrist eelmise aasta majandustulemuste põhjal valdkonna käibelt suurimate ettevõtete andmed. Edetabelis osalesid ettevõtted, kelle majandustulemused olid skaneeritud äriregistris andmete kogumise hetkel.

TAUST
Kui ettevõtte andmed TOPis puuduvad, siis võib põhjus olla järgnev:
- Ettevõttel pole olnud aktiivset majandustegevust kahel täielikul majandusaastal (2012-2013).
- Ettevõtte viimase aasta või kahe viimase aasta keskmine omakapital on negatiivne.
- Ettevõtte aruanne ei olnud edetabeli koostamise hetkel äriregistri elektroonilisest süsteemist kättesaadav.
- Ettevõte oli kustutatud, likvideerimisel või pankrotis TOPi koostamise hetkel.
- Emaettevõtte andmete konsolideerides tütarfirmad samas edetabelis osaleda ei saa.

TASUB TEADA
Äripäeva TOPid
- 2014. aasta sügisel ilmuvad edetabelid on koostatud 2013. aasta majandusnäitajate põhjal. Tänavu II poolaastal ilmub 70 Äripäeva edetabelit.
- kõiki Äripäeva edetabeleid saab töödeldaval kujul ja andmetega osta Äripäeva infopangast Agent http://agent.aripaev.ee.

Teised turundusvaldkonna ettevõtete edetabelid ilmuvad 16. septembril erilehes Turunduse TOP. Lisaks edukamatele turundus- ja meediafirmadele saab väljaandest teada, mis sektori edukamatele mullu head tulemused tagas ja aitas kasumlikkust kasvatada.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
16. September 2014, 08:17
Otsi:

Ava täpsem otsing