Kadri Põlendik • 17. november 2014 • 2 min
Jaga lugu:

Eesti idufirmad võistlevad 250 000 euro nimel

Jüri Kaljundi asutatud idufirma Weekdone võitis eelmisel aastal Slushi pitch'imise võistluse.
Jüri Kaljundi asutatud idufirma Weekdone võitis eelmisel aastal Slushi pitch'imise võistluse.  Foto: Lauri Kulpsoo

Täna algab Helsingis rahvusvaheline idufirmade konverents Slush, mille raames toimuval võistlusel osalevad ka idufirmad Eestist.

Kaheksa Eesti idufirmat osalevad pitch'imise võistlusel Slush 100, mille raames tuleb esineda investoritest koosnevale žüriile kuni 3 minuti pikkuse n-ö müügikõnega. Eesmärk on tutvustada oma ideed, potentsiaalset turgu, võimalikke mõõdikuid ja soovitavat rahasummat. Nagu nimigi ütleb, valiti Slush 100 eelvooru 100 idufirmat, mis on peamiselt pärit lähiriikidest.

Kohalikest idudest on võistlustules Comfee, Fleep, GoWorkaBit, Heelosophy, Hyperion Tech, Jobbatical, WellBiome ja VTT-NTM. Kokku on Slushile osalema registreerunud 53 siinset start-up'i.

Eelmisel aastal Slushil toimunud pitch'imise võistluse võitis Eesti idufirma Weekdone, mis sai preemiaks 10 000 eurot. Sel aastal ootab võistluse võitjat 250 000 eurone investeering Soome äriinglite võrgustikult ja Evli pangalt.

Slush 100 võistlusele registreerus 1000 ettevõtet, kelle seast valis edasipääsenud žürii, kuhu kuulusid rahvusvahelised investorid ja suurettevõtjad.

Seitsmendat korda toimuv Slush reklaamib end kui Euraasia idufirmade ja tehnoloogilise talendi koondumiskohta, kus on võimalik tutvuda rahvusvaheliste investorite, ettevõtete juhtide ja ajakirjanikega. Rahvusvaheliseks on Slush kasvanud viimase kolme aastaga. Eelmisel aastal osales konverentsil 7000 inimest 68 riigist.

Äripäev on täna ja homme Slushil kohal. Jälgi kajastust meie veebis!

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt