Milline kliendileht on mahavisatud raha?

Kliendilehega saab müüki suurendada, aga ka mainet allapoole viia.  Foto: Raul Mee

Reklaamitegijate sõnutsi võib kliendilehe konkurentsivõimeliseks muuta näiteks kuulus kaanepersoon. Ostutalongide lisamisest aga pole kasu, sest kliendid peavad neid koguni alandateks.ia

Reklaamiagentuuri Optimist loovjuht Anti Jürgenstein ütleb, et üldiselt mõeldakse kliendilehe all paarileheküljelist sooduspakkumiste vihikut, mille ainus eesmärk on müük.

Samas liigub tema kinnitusel vähesel määral ka oluliselt mahukamaid trükiseid, kus võib leida tuntud näo esiküljelt ja peaaegu asjalikku sisu artiklite näol. „Tänu kõrgemale tootmishinnale saadetakse neid viimaseid üldjuhul oma püsiklientidele ja nende eesmärk on kuvandi loomine, kliendi kinnistamine ning lõpuks ikkagi müük.“

Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee pikemalt, kas tuntud nägu reklaami toob ka müügitulu, kas säästulahendus viib brändi maine alla ja kas supermarketid lihtsalt põletavad kliendilehtedega raha? 

Hetkel kuum