Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Raasuke: miks peaks keegi kolmas firma kütusekaarti kasutama?

    Eesti Energia nõukogu esimees Erkki Raasuke ei osanud öelda, mis saaks, kui firma kütusekaart kellegi kolmanda kätte satuks.Foto: Andras Kralla

    Eesti Energia nõukogu esimees Erkki Raasuke jääb mitu korda vastuse võlgu, kui küsida kütusekaartide kasutamise kohta. Kas juhatuse esimees peaks töölt lahkuma, kui kolmas isik firma kütusekaarti kasutab, saab Raasukese sõnul otsustada siis, kui keegi vahele jääb.

    Kas Eesti Energia juhatuse liikmed on lasknud kolmandatel isikutel kütusekaarte kasutada?
    Jään vastuse võlgu (naerab – toim). Ei ole otseselt sellise teemaga tegelenud. Kindlasti tean seda, et on olemas reeglid nende kaartide kasutamiseks. See, kas neid kaarte on alati reeglipäraselt kasutatud või mitte… Selleks on tehtud pistelist kontrolli, aga millised ajaloolised tulemused on, jään vastuse võlgu. Sel ajal, kui mina olen olnud, kuus kuud või nii, seda teemat käsitletud ei ole.
    Kui kolmas isik kasutaks kütusekaarti, mis on juhatuse esimehe või liikme nimel, mida nõukogu arvaks?
    Jään vastuse võlgu. See on üldistus, mida on raske teha. Tundub, et see ei ole äritegevusega seotud tegevus ja sihukest asja ei peaks tegelikult olema. Miks peaks keegi kolmas isik seda kasutama? Töösuhtega ei ole sellel mingit pistmist, aga muidugi ma ei tea, kas sellistele asjadele peavad alati reeglid olema, kuid arvan, et mõistlik ootus aastal 2015 on, et kolmas osapool ei kasuta niisuguseid privileege.
    Eesti Raudtees on läinud vastupidi.
    Ma ei oska selle kohta öelda.
    Ahti Asmanni näite põhjal.
    Jah, aga ma ei tea üksikasju. Ma ei ole positsioonil, et selle kohta midagi arvata.
    Kui Eesti Energias oleks sarnane juhtum, kas juhatuse esimees peaks oma kohalt lahkuma?
    Läheme liiga kaugele spekulatsiooniga. Tegeleme sellega siis, kui meil on niisugune juhtum ja kaalume kõiki detaile, aga loodaks, et niisuguste teemadega ei pea tegelema.
    Millised reeglid on teil kütusekaartide kasutamiseks tehtud? Kui deitailseks olete sellega läinud?
    Ei oska öelda. See ei ole nõukogu laual. See on osa operatiivjuhtimisest, seda peaksid ettevõtte juhid kommenteerima.
    Töötajatele antud ettevõtte kütusekaartide kasutamine on üheks teemaks ka 31. märtsil toimuval Äripäeva kütuseturu konverentsil.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA turuindeksid lõpetasid nädala korraliku tõusuga
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Parima juhi nominent Annika Arras: ma olen täiega hea, isegi liiga hea
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Euroopa tipp-poliitikute plaan teeb Eesti töösturitele karuteene
Veelgi ühetaolisem Euroopa ühisturg ei lahenda Eesti-suguste väikeriikide probleeme, ütles intervjuus Äripäevale rahandusministeeriumi välissuhete nõunik Märten Ross.
Veelgi ühetaolisem Euroopa ühisturg ei lahenda Eesti-suguste väikeriikide probleeme, ütles intervjuus Äripäevale rahandusministeeriumi välissuhete nõunik Märten Ross.
Eesti 200 oli järjekindlalt Boltile kahjumliku direktiivi vastu
Eesti 200 on järjekindlalt olnud vastu platvormide direktiivi vastuvõtmisele, mis on Eesti tehnoloogiahiiu Bolti jaoks ebasoodne.
Eesti 200 on järjekindlalt olnud vastu platvormide direktiivi vastuvõtmisele, mis on Eesti tehnoloogiahiiu Bolti jaoks ebasoodne.