• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−0,94%40 108,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−0,94%40 108,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • 01.07.15, 11:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiraha nuumab väljaandeid

Võrreldes mulluse juuniga kasvas viie juhtiva ajalehe reklaamikäive 183 000 euro võrra ehk 17%, moodustades 1,2 miljonit eurot. Lehtede veebireklaami käive kasvas aga lausa 60%, kinnitas meediaekspert Toomas Leito.
Äripäev
  • Äripäev
  • Foto: Raul Mee
Veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti, Adnet) käive suurenes 11%, kusjuures plussis oli ainult Delfi. Maalehe reklaamikäive jäi eelmise aasta tasemele.
Viie suurema lehe reklaamimaht kasvas juunis aasta varasemaga võrreldes 180 külje võrra ehk 23%, moodustades 943 külge.
"Superreklaamikuu," kommenteeris Leito. "Otsest põhjust nii heale tulemusele justkui nagu muud polegi, kui et reklaamiraha liigub ja toimetused teevad kõva tööd." Mõned reklaamiagentuurid on tema sõnul ajalehti süüdistanud isegi liigses agressiivsuses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Märkimisväärne on seegi, et lehed teenisid edukalt raha nii veebist kui paberkandjalt. Näiteks kasvas Äripäeva paberlehe reklaamikäive koguni 33%. Veebis tegi võimsa hüppe Postimees: 37%. Säärast „hullu panemist” pole ammu nähtud," rõõmustas Leito.
Reklaamikäibed kõigis tähtsamates segmentides näitasid mullusega võrreldes kasvutrendi: sisustus 80%, tervis ja reisid 24%, side ja telekommunikatsioon 17%, autod 16% ja reisid 9%.
Jätkuvalt on turuliider Postimees.
Mullusega võrreldes kasvas reklaamimaht Äripäevas 45%, Eesti Päevalehes 26%, Postimehes 20%, Õhtulehes 15% ja Eesti Ekspressis 1%.
Käive: Postimees 581 000 eurot (mullusega võrreldes kasv 20%), Äripäev 266 000 (30%), Õhtuleht 191 000 (12%), Eesti Ekspress 123 000 (0%), Eesti Päevaleht 100 000 (5%).
Käive paberkandjal: Postimees 321 000 eurot (mullusega võrreldes kasv 11%), Äripäev 171 000 (33%), Eesti Ekspress 123 000 (0%), Õhtuleht 101 000 (-4%), Eesti Päevaleht 100 000 (5%).
Võrreldes eelmise aasta kuue kuuga suurenes sel poolaastal reklaamimaht 586 külje võrra ehk 12%, moodustades 5572 külge. Käibe kasv oli 643 000 eurot ehk 9%, moodustades 7,8 mln eurot.
Reklaamimaht kasvas kõigis viies lehes: Eesti Päevaleht 30%, Äripäev 14%, Postimees 8%, Õhtuleht 5% ja Eesti Ekspress +5%.
Käive: Postimees 3,4 mln eurot (mullusega võrreldes +8%), Äripäev 1,7 (+12%), Õhtuleht 1,1 (+9%), Eesti Ekspress 0,8 (+2%), Eesti Päevaleht 0,7 (+14%).

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele