• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 21.10.15, 22:40

Star Wars: The Force Awakens lööb rekordeid

Detsembris linastuva"Star Wars: The Force Awakens" piletimüük USA-s purustas IMAX-i rekordi enam kui 6,5 miljoni dollariga.
Star Wars: The Force Awakens lööb rekordeid
  • Star Wars: The Force Awakens lööb rekordeid Foto: EPA
IMAX teatas, et esmaspäeval alanud "The Force Awakens" piletite eelmüük purustas suurel määral 2012. aastal linastunud "The Dark Knight Rises" ja "Avengers” ning 2013. aastal linastunud “Näljapäevad: Lahvatab leek” esimeste päevade müüginumbrid, mis jäid kõik 1 miljoni dollari piirile.
18.detsembril esilinastuva filmi piletite müük takistas ajutiselt ka piletimüüjate Fandango ja Alamo Drafthouse veebilehtede toimimist.
Fandango märkis, et filmi “The Force Awakens" esimeste päevade piletitemüük ületas eelmise rekordiomaniku, 2011. aastal linastunud “Näljamängude” piletimüügi kaheksakordselt.
Üldiselt on üsna ebatavaline, et piletid paisatakse müüki juba kaks kuud enne filmi linastumist, kuid stuudiod teevad suure menuga filmidele erandeid.
Twitter märkis, et peale treileri avaldamist tehti järgneva 12 tunni jooksul üle 17 000 säutsu minutis, millestenam kui 1,1 miljonit puudutasid treilerit.
Facebook teatas, et treilerit puudutavaid posititusi tehti filmi tutvustuse ilmumisjärgsel tunnil 2,1 miljonit.
Filmi treiler on seni kogunud enam kui 13 miljonit vaatamist YouTube-s ning 8,8 miljonit vaatamist Facebookis.
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele