• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,28%6 215,78
  • DOW 300,11%44 543,12
  • Nasdaq 0,73%20 351,28
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,28%6 215,78
  • DOW 300,11%44 543,12
  • Nasdaq 0,73%20 351,28
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 22.10.15, 18:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uberi kommunikatsioonijuht tuleb Eestisse

Eestisse saabub 61 riigis ja 339 linnas transporditeenust pakkuva Uberi Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika kommunikatsioonijuht Gareth Mead, kes esineb 4. novembril Eesti kommunikatsioonijuhtidele ajakirja Kaja mõttekojas „Reklaam on surnud, elagu kommunikatsioon“.
Uberi Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika kommunikatsioonijuht Gareth Mead
  • Uberi Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika kommunikatsioonijuht Gareth Mead
  • Foto: Kommunikatsiooniajakiri Kaja
Kaja peatoimetaja Annela Laaneots ütles, et üleilmse ja innovaatilise ettevõtte kommunikatsiooni eest vastutava tipptegija tulek Eestisse on siinsetele kommunikatsioonijuhtidele suur võit. „Gareth Mead räägib mõttekojas sellest, miks Uber ei kasuta enam traditsioonilist massimeediareklaami. Samuti sellest, mida nad Uberi kommunikatsioonis selle asemel siis teevad ja millised on tulemused,“ selgitas Laaneots.
Gareth Mead on töötanud 8 aastat BBCs reporterina poliitika ja äri valdkonnas. Ajakirjandusest lahkus ta 2005. aastal, kui ühines korporatiiv- ja finantskommunikatsiooni teenuseid pakkuva avalike suhete bürooga. Chartered Institute of Public Relations valis ta 2008. aasta nooreks kommunikatsioonijuhiks. Varsti pärast seda kutsuti ta 16miljardilisse ettevõttesse Virgin Media juhtima meediasuhete osakonda. 2015. aastal ühines ta Uberiga ja asus juhtima Uberi kommunikatsiooni Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas.
Kommunikatsiooniajakirja Kaja selle aasta mõttekoja teema on „Reklaam on surnud, elagu kommunikatsioon“. Paljud uued ülemaailmsed brändid ei kasuta enam traditsioonilist massimeediareklaami, samuti suur hulk vanemaid ja juba tuntud tehnoloogiabrände. See suund on hoogustumas ka Balti riikides ja Eestis, nii suurtes kui ka väikestes organisatsioonides.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mõttekoja kava ja registreerumisinfo leiab siit.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele