Ettevõtlusminister Urve Palo hinnagul on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) ligi 200 000 eurot Eesti uue brändi loomiseks kasutanud otstarbekalt, vahendas ERR.

- Ettevõtlusminister Urve Palo
- Foto: Andras Kralla
Palo ütles esmaspäeval riigikogus EKRE ja Vabaerakonna arupärimistele vastates, et Eesti disainimeeskonna ülesandepüstitus oli luua Eesti brändi visuaalne identiteet ja kirjatüüp, mis kestaksid ajas vähemalt 15-20 aastat.
Tulemus vastab Palo hinnangul etteantud tööülesandele. "Meil on olemas tsentraalne Eesti lugu, Eesti unikaalne kirjatüüp, meil on olemas virtuaalne teenusekeskkond: Estonia.ee, lugude ja sõnumitega, ning brand.estonia.ee, kust leiab brändijuhendi ja kus on ka allalaadimist võimaldav meediapank, esitlused ja fotopank," lausus Palo.
"Arvestades, et ühe veebi loomine maksab keskmiselt 50 000 eurot ja ühe unikaalse kirjatüübi loomine maksab Euroopas minimaalselt 100 000 eurot, siis on projekti hinna ja kvaliteedi suhe olnud hea," tähendas Palo ning lisas, et oksendavaks siiliks nimetatud rändrahn on üks kujunduselement, mitte Eesti bränd.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!