• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,15%6 207,27
  • DOW 30−0,19%44 412,08
  • Nasdaq 0,58%20 320,77
  • FTSE 100−0,33%8 756,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,67
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,15%6 207,27
  • DOW 30−0,19%44 412,08
  • Nasdaq 0,58%20 320,77
  • FTSE 100−0,33%8 756,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,67
  • 09.03.17, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bränditud meelelahutus nüüd Äripäevas

Täna käivitub aripaev.ee veebis uus toimetusest sõltumatu keskkond Meelelahutus, mis koostöös erinevate Eesti tippbrändidega toob Äripäeva lugejateni täiesti uue meelelalahutusliku programmi.
Bränditud meelelahutus nüüd Äripäevas
Uue meelelahutuskeskkonna eesmärk on tuua Äripäeva lugejateni Äripäeva toimetuse loodud ajakirjandusliku sisu kõrvale ka toimetusest sõltumatult loodud kvaliteetset bränditud sisu, mille eesmärk on inspireerida, naerutada, harida ja kõige paremas mõttes lahutada Eesti otsustajate meelt.
Uks uude ajastusse
"Meelelahutus? Äripäevas? Tule taevas appi!," naeris rubriigi peaprodutsent Almondi Esco, kes on veendunud, et just see võib olla esimene mõte, mis paljude lugejate peast seda uudist kuuldes läbi käib. Siiski ei pane see teda imestama. "Eestis on sõnal meelelahutus kohati tänamatult kiire seos kerglase või ebatähtsaga, aga tegelikkus on ju hoopis midagi muud", sõnas Esco, kelle hinnangul avab rubriik mitte üksnes täiesti uue, vaid ka avardava ukse Äripäevale. "On suur hulk head bränditud sisu, nagu näiteks kvaliteetne huumor, reisiblogid, mälumängud, sport, ajalugu jne, mis on haarav ja kasulik, aga mida Äripäeva kontekstis oleks kategooriliselt kohatu uudiste või uurivate lugude alla liigitada," ütles Esco ja nägi just Meelelahutust kõige õigema konteinerina sellise sisu "transpordiks".

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ajakirjandus vs. Meelelahutus
Kuna keskkonna sisu sünnib koostöös erinevate brändidega, on sellel nimel ka strateegiline tähtsus. "Nii Äripäeva toimetusele kui ka Äripäeva lugejatele on väga oluline, et piir toimetuse loodud sisu ja mis iganes kujul sponsoreeritud sisu vahel oleks kristallselge," ütles Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel, kelle silmis Meelelahutus sellise piiri ka loob. "Nii nagu Äripäeva toimetus ei tegele bränditud meelelahutusega, ei tegele Meelelahutuse meeskond ajakirjandusega," ütles Mandel ja kinnitas, et Äripäeva toimetus ja keskkond Meelelahutus on täna teineteisest täielikult sõltumatud ja jäävad selliseks ka edaspidi
Vaata Meelelahutuse esimest poliitilise satiiri sarja “Kinopoliit” SIIT!
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele