• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,43%44 959,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,72
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,43%44 959,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,72
  • 15.10.18, 16:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Omavalitsused pole nõus 3000 kilomeetrit teid korraga vastu võtma

Riik soovib omavalitsustele üle anda enam kui 3000 kilomeetrit maanteid, kuid omavalitsused leiavad, et iga tee üle peaks eraldi läbi rääkima, kirjutab ERRi uudisteportaal.
Kruusatee Lääne-Virumaal.
  • Kruusatee Lääne-Virumaal.
  • Foto: Marianne Loorents, Virumaa Teataja/Scanpix
Majandusministeeriumi teedetalituse juhataja Julia Bergšteini sõnul on tänaseks välja töötatud konkreetsed tunnused, millele riigitee vastama peaks, ülejäänud teed tahab riik omavalitsustele anda
"Siis oleks mõistlikum teha see ühe korraga, muutes seadusandlust ja koostades määrused," selgitas Bergštein. Ühetaoline oleks ka valem, mille järgi teekilomeetriga raha kaasa antaks.
Eesti linnade ja valdade liidu tegevdirektor Jüri Võigemast on sellise üldistamise suhtes skeptiline ja ütleb, et teede tegelik remondivajadus võib olla väga erinev ja omavalitsused kardavad, et lõpuks võib mõne tee korrastamine maksta oluliselt rohkem, kui riik selle jaoks raha pakub.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt ERRi uudisteportaalist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele