• OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,71
  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,71
  • 08.05.20, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriisiblogi: kas varimajandus toimib takistuseta edasi?

Eesti Panga avaldatud märtsikuu pangakaartide kasutuse statistikas paistab kriisi mõju selgelt silma, vahendab Äripäeva Infopanga kriisiblogi. Samal ajal ei paista eriolukord olevat oluliselt mõjutanud sularaha väljavõttu.
Kriisiblogi: kas varimajandus toimib takistuseta edasi?
  • Foto: Liis Treimann
Kuigi eriolukord mõjutas märtsi vaid poole kuu ulatuses, näitas kaardimaksete rahaline maht eelmise aasta märtsiga võrreldes kuueprotsendilist vähenemist. Aasta tsüklilisus näeb ette, et märtsis suureneb maksete maht jaanuari-veebruari vaiksemalt tasemelt 15–20 protsenti. Tänavu jäi märtsikuu kaardimaksete summa protsendi võrra alla ka veebruari omale.
Samal ajal ei paista eriolukord olevat oluliselt mõjutanud sularaha väljavõttu. Siin võib olla kaks seletust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele