Koroonakriisist tingitud e-kaubanduse buum paneb ettevõtteid ladusid juurde ehitama, tõstab käibeid mitmekordseks ja paneb tööjõu pärast võistlema. Juba varasema tugeva e-poe taustaga poed on tugevalt kanda kinnitamas.

- Joost-Level OÜ omanik Ivo Joost ütles, et kaup ei mahu lattu enam ära.
- Foto: Liis Treimann
Kosmeetikatooteid müüva veebipoe Loverte omanikfirma Joost-Level OÜ tegevjuhi Ivo Joosti sõnul ajasid nad koroonakriisi alguses töötajad kõik koju, sest kriisi ees oli hirm nahas. “Ühel hetkel hakkasid mahud aga tohutult kasvama ja olime suures hädas ning pidime kõik uuesti tööle tagasi tooma,” rääkis ta. Joosti sõnul võistlevad nad mahtudega senimaani ning küsimus pole enam töötajates. “Küsimus on juba hoopis ruumis, meil lihtsalt ei mahu sinna lattu kaup enam ära,” sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK) annab toetust ringsete ärimudelite arendamiseks ja tööstussümbioosi loomiseks. Toetuse abil saab arendada ringselt valmistatud tooteid, leida biotoorainele lisandväärtust loovaid kasutusviise, luua jagamislahendusi ja arendada parandusvõimalusi. Samuti antakse toetust tööstussümbioosi lahendusteks, kus ühe ettevõtte tootmise kõrvalsaaduseid kasutab teine ettevõte.