• OMX Baltic0,66%292,89
  • OMX Riga0,26%911,75
  • OMX Tallinn1,73%1 923,26
  • OMX Vilnius0,49%1 262,69
  • S&P 5000,17%6 851,97
  • DOW 30−0,48%47 336,68
  • Nasdaq 0,46%23 834,72
  • FTSE 100−0,16%9 701,37
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,31
  • OMX Baltic0,66%292,89
  • OMX Riga0,26%911,75
  • OMX Tallinn1,73%1 923,26
  • OMX Vilnius0,49%1 262,69
  • S&P 5000,17%6 851,97
  • DOW 30−0,48%47 336,68
  • Nasdaq 0,46%23 834,72
  • FTSE 100−0,16%9 701,37
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,31
  • 12.10.21, 16:26

Huvi saarte laevaliikluse hanke vastu tõotab tulla hõre

Huvi saarte parvlaevaühenduse hanke vastu võib sel korral piirata taas kord vajadus ilmuda kohale oma laevadega, sest kokkulepet Tallinna Sadama parvlaevade väljaostmiseks ei ole siiani tehtud.
Riigil oli võimalus parvlaevad Tallinna Sadamalt välja osta, kuid senise kursi jätkudes tuleb uueks hankeks ikkagi igal pakkujal endale ise laevad varuda.
  • Riigil oli võimalus parvlaevad Tallinna Sadamalt välja osta, kuid senise kursi jätkudes tuleb uueks hankeks ikkagi igal pakkujal endale ise laevad varuda.
  • Foto: Andras Kralla
Veel suvel pidas majandusministeerium plaani 106 miljoni eest Tallinna Sadamalt välja osta Saaremaa ja Hiiumaa suunal kurseerivad parvlaevad, kuid kuna tulemusi see ei näidanud, siis järgmise, uuel aastal välja kuulutatava 2026.–2036. aasta veohanke sisse saab tingimus, et operaatoril peavad endal laevad olemas olema.

Seotud lood

Uudised
  • 13.05.21, 14:50
Riik otsib uue parvlaeva tellimiseks välisraha
Saaremaa ja Hiiumaa parvlaevaühenduse arendamiseks taheti esialgse plaani järgi uus laev tellida läbi Tallinna Sadama tütarfirma TS Laevade, kuid nüüd on kavas teha seda läbi transpordiameti, mis võimaldab kasutada välisvahendeid.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 12:22
Vastutus ei ole nullsumma: regulaatorid peavad looma stabiilsed ja selged raamid
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele