Artikkel

    Masinatööstus Konesko tegi eelmisel aastal languse tasa

    Konesko tootmine nägi kümme aastat tagasi välja selline.Foto: Raul Mee

    Masinaehitaja Konesko tegi eelmisel aastal vaatamata kõikidele karidele varasema aasta languse tasa ja kasvatas käibe 74,5 miljonile eurole.

    Kasvas ka ärikasum, mis oli ligi 3 miljonit eurot. Dividendiks omanikele on ettevõte määranud 1,5 miljonit eurot, aasta varem oli dividend 1,23 miljonit eurot.

    Sisu on kättesaadav ainult tellijale.

    logi sisse!

    undefined

      Telli Äripäev
    • Hetkel kuum
    Seotud lood

    Margit Pulk: kobarkäkiepideemia nõuab riigimaja kraamimist, siin on lahendus
    Vajame valdkondlikke teadusnõukodasid, et olla vähem tagantjärele targad, kirjutab Philip Morris Eesti välissuhete juht Margit Pulk arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
    Vajame valdkondlikke teadusnõukodasid, et olla vähem tagantjärele targad, kirjutab Philip Morris Eesti välissuhete juht Margit Pulk arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
    Turud rahunevad pärast suuremat langust
    Täna näitavad aktsiaturud stabiliseerumise märke pärast suuremaid langusi eelmisel nädalal ja selle nädala esmaspäeval. Tõusupoolel on nii Aasia aktsiad kui Euroopa futuurid.
    Täna näitavad aktsiaturud stabiliseerumise märke pärast suuremaid langusi eelmisel nädalal ja selle nädala esmaspäeval. Tõusupoolel on nii Aasia aktsiad kui Euroopa futuurid.
    Analüütikud ja investorid ihuvad karujahiks relvad teravaks
    Börsil on karuturg kestnud juba aasta ja kõik küsivad ühte ja sama: millal see lõpeb? “Miljoni dollari küsimus”, kui kasutada vana tuntud vastust. Aga millal siiski? Kui hakata analüütikuid läbi küsitlema, jagunevad vastused kaheteistkümneks: märtsis, aprillis, mais, teisel poolaastal jne. Nii ei saa ju karu jahtida!
    Börsil on karuturg kestnud juba aasta ja kõik küsivad ühte ja sama: millal see lõpeb? “Miljoni dollari küsimus”, kui kasutada vana tuntud vastust. Aga millal siiski? Kui hakata analüütikuid läbi küsitlema, jagunevad vastused kaheteistkümneks: märtsis, aprillis, mais, teisel poolaastal jne. Nii ei saa ju karu jahtida!
    Reaalajas börsiinfo
    Jaapani turgu vallutav Võrumaa šokolaaditootja: väikeettevõtjad vajavad toetusi
    Võrumaa perefirma Roosiku valmistab šokolaade, mida müüb nii Jaapani kui ka Saudi-araabia ja Ühendemiraatide turule. Tänu EASi ja PRIA toetustele on see laienemine olnud võimalik, lausus ettevõtte üks omanikest Reet Kasekamp.
    Võrumaa perefirma Roosiku valmistab šokolaade, mida müüb nii Jaapani kui ka Saudi-araabia ja Ühendemiraatide turule. Tänu EASi ja PRIA toetustele on see laienemine olnud võimalik, lausus ettevõtte üks omanikest Reet Kasekamp.
    Emotsionaalne esinemine Gaselli Kongressil: et maal äri ajada, pead olema lihtsalt hea inimene
    Ääremaal ettevõtjana tegutsedes on kõige olulisem, et juht oleks hea inimene, ütles Võrumaal Metsavenna Turismitalu asutanud Meelis Mõttus, nõustudes juhtimispsühholoog Mare Porkiga.
    Ääremaal ettevõtjana tegutsedes on kõige olulisem, et juht oleks hea inimene, ütles Võrumaal Metsavenna Turismitalu asutanud Meelis Mõttus, nõustudes juhtimispsühholoog Mare Porkiga.
    Läti joobes juhtidelt konfiskeeritud autod jõudsid Ukrainasse
    Esimesed kuus Lätis joobes juhtidelt konfiskeeritud sõidukit jõudsid Ukrainasse, „Sõidukid on ukrainlastele üle antud ja kõik on korras," ütles Twitterconvoy algatuse juht Reinis Poznaks Läti raadiole.
    Esimesed kuus Lätis joobes juhtidelt konfiskeeritud sõidukit jõudsid Ukrainasse, „Sõidukid on ukrainlastele üle antud ja kõik on korras," ütles Twitterconvoy algatuse juht Reinis Poznaks Läti raadiole.
    Suur uuring: Eesti ettevõtted ei kasuta videoturunduse täielikku potentsiaali
    Kui maailmas kasutavad ühe turundustööriistana videot koguni 91% ettevõtetest, siis Eestis väärtustavad liikuvat pilti kõigest 57%. Brändiraamatut luues panustatakse suuri summasid ja teatakse, mida kliendile öelda soovitakse, kuid sellele, et tõelise hoo oma tegemistesse võib sisse lükata hoopis video-või animatsioonikeel, ei mõelda. Kuid Müller Media omaniku ja loovjuhi Taimar Müller sõnul oleks aeg.
    Kui maailmas kasutavad ühe turundustööriistana videot koguni 91% ettevõtetest, siis Eestis väärtustavad liikuvat pilti kõigest 57%. Brändiraamatut luues panustatakse suuri summasid ja teatakse, mida kliendile öelda soovitakse, kuid sellele, et tõelise hoo oma tegemistesse võib sisse lükata hoopis video-või animatsioonikeel, ei mõelda. Kuid Müller Media omaniku ja loovjuhi Taimar Müller sõnul oleks aeg.
    Obskuurne majandus: vanu flopidiskette kasutatakse aktiivselt siiamaani
    Arvate et floppy discid ehk disketid on välja surnud? Ei-ei! Neid kasutatakse veel nii mõneski tööstusharus aktiivselt, kuigi nn e-riigis Eestis on seda ilmselt raske uskuda.
    Arvate et floppy discid ehk disketid on välja surnud? Ei-ei! Neid kasutatakse veel nii mõneski tööstusharus aktiivselt, kuigi nn e-riigis Eestis on seda ilmselt raske uskuda.

    Küpsised

    Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

    Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.