Tallinna Sadama juhi Valdo Kalmu sõnul on sadamal rohekütustega teisigi plaane.
Foto: Liis Treimann
„See projekt on märgilise tähendusega,“ ütles Tallinna Sadama juht Valdo Kalm. Varem ei ole gaasi Muuga sadamas käideldud. „Muugal käideldakse klassikalist vedellasti, aga nüüd me räägime uuema generatsiooni terminalist,“ ütles Kalm.
Hispaania suurettevõte, mis toodab tuulikute komponente, võib teha Muugale 200 miljoni euro suuruse investeeringu, kui Eesti jääb peale konkurentsis lätlastega.
"Meil on plaan B, C, D ja E. Head aega!" – nii vastas 2022. aasta kevadel Sillamäe sadama üks omanik Tiit Vähi küsimusele ettevõtte tuleviku kohta. Sellest ajast alates on sadamas tõepoolest lauale pandud mitu kriisist välja tulemise varianti. Mõni neist on juba põrunud, mõni tundub ulmeline, mõni lootustandev. Ja nende kõrval on õhus variant sadam maha müüa.
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.