Neljarealiste maanteede ehitamine ning seniste korrashoid nõuaks transpordiameti hinnangul üle 660 miljoni euro aastas.
Foto: Maris Ojasuu
Sellise tulemuseni jõudis amet teehoiu rahavajaduse analüüsi läbi. “See on 31% rohkem, kui näitasid eelmise analüüsi tulemused 2019. aastal,” ütles Transpordiameti strateegilise planeerimise teenistuse direktor Martin Lengi.
Teedefirmad TREV-2 ja KMG on viimase paari aasta jooksul koondanud kokku paarsada töötajat, ettevõtteid räsivad raha rööviv asfaldiäri ning töötajad, keda enam valdkonda tagasi ei meelita.
Valitsuse retoorika ja tegevus ei lähe kokku. Selmet toetada Eesti majandusarengut taristu parandamisega, investeeringuid hoopis kärbitakse. Tallinnas on lähenemine vastupidine, kirjutab Keskerakonna juhatuse liige Vladimir Svet.
Maailmas ei ole teada ühtegi arenenud riiki, millel oleks välja arendamata või halvas seisukorras teedevõrk. Asfalditehaste väljasuremine on meie kõigi probleem, kirjutab TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Värske Freedom24 analüüs toob välja, et Balti riikide – Eesti, Läti ja Leedu – investorid jälgivad aktiivselt globaalseid trende tehisintellekti, tehnoloogia ja krüptovaluutade vallas, kuid samas avalduvad neil selged rahvuslikud eelistused ja erinevad investeerimisstrateegiad. Eesti investorid paistavad silma lähenemisega, mida iseloomustab eklektilisus ja kõrge risk, samal ajal näitavad nende Balti naabrid vastandlikke tendentse spekulatiivsete ja tasakaalukamate strateegiate suunas.