Pankrotihaldur ja ettevõtte asutaja loodavad Äikese-nimelise elektritõukerataste tootja kiirelt jamadest välja tõmmata, kuid osapoolte vahel paistab olevat erimeelsusi, mis jätavad ka olemasolevaid kliente hammasrataste vahele.

- “Mõistame, et on olnud segadust ja ebakindlust ning selle tulemusena ei pruugi teatud asjad ootuspäraselt toimida,” kirjutab Äike Mobility asutaja ja endine omanik Kristjan Maruste klientidele, kes praegu murega klienditeeninduse poole pöörduvad.
- Foto: Liis Treimann
Kuu aja eest, kui Kristjan Maruste asutatud Äike Mobility pankrotti läks, avaldas ta lootust, et tõukerataste ärile leitakse kiiresti uus omanik, kes asja edasi veab. Maruste optimism pole lahtunud, kuid pankrotiprotsess on osutunud päris keeruliseks.
Samal ajal peab ettevõte edasi hoolitsema klientide eest, kes on Äikese tõukeratta ostnud või rentinud, kuid seegi pole lihtne, kui ettevõttes pole töötajaid ja kulud tuli sisuliselt nulli tõmmata.
Mis siis saab, kui...
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veel aasta tagasi ettevõtjale Kristjan Marustele kuulunud tõukerattaäri Äike Mobility on uue omaniku all kukkunud pankrotti, sest kaljukindel suurklient KTM pidi ise raskustele alla vanduma.
Eestis Kristjan Maruste asutatud tõukerattaäri Äike Mobility pankrotti lükanud maailmakuulsa mootorrattafirma KTMi raskused algasid koroonapandeemiast.
Toimunud on ka üllatav tehing
Selle aasta juunini Kõu kontserni kuulunud elektriliste tõukerataste tootja Äike Mobility kavatseb koondada 25 töötajat – viimases kvartalis töötas ettevõttes 30 inimest.
Kuigi juba tänavu tärganud maksuvõlad on ettevõtted enamasti ajatanud, et muutuste keerises oma kulusid juhtida, on ka neid, kelle jaoks on olukord märksa keerulisem või suisa lõplik.
Kas oled kunagi unistanud elust, kus argipäeva stress kaob, akna taga kostab linnulaul ning hommikune jalutuskäik viib sind otse rohelusse, kuid samal ajal jäävad kõik linnamugavused käeulatusse?