• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 23.07.15, 20:28

Uuring: seks ja vägivald reklaamides ei müü

Vana ütlust “seks müüb” on aastakümneid kasutatud televisoonis ja reklaamides vürtsi lisamise ettekäändel. Uus uuring lükkab selle väite aga ümber, vahendab CNBC.
Uuring: seks ja vägivald reklaamides ei müü
  • Uuring: seks ja vägivald reklaamides ei müü Foto: EPA
Seks ja vägivalt ei müü reklaamides ning see võib lausa potentsiaalseid kliente eemale peletada, selgub uuringust.Ameerika Psühholoogia Assotsiatsiooni poolt avaldatud uuringu käigus uuriti 53 eraldiseisvat uuringut, mis hõlmas kokku 8489 osalejat ning selle eesmärgiks oli uurida kui efektiivne on seksuaalne ja vägivaldne reklaami kontekst.Teadlased leidsid, et kuigi seksuaalset või vägivaldset alatooni kandev reklaam äratas inimestes tähelepanu, mäletati reklaamist vaid seksi ja vägivalda, mitte reklaamitud toodet.Brände, mida reklaamiti vägivaldsusele kalduvate reklaamidega, mäletati vähem ning neid hinnati vähem meeldivaks, samuti ei ostetud neid nii suure tõenäosusega kui vägivallatu meedia kaudu reklaamitud kaupu.Seksuaalse alatooniga reklaamide puhul halvenesid tarbijate brändimälu, suhtumine ning ostukavatsused.Uuringu autorite kohaselt on reklaami üldiseks eesmärgiks tõsta teadlikkust tootest, brändi kuvandit või kasvatada tarbijate hulgas brändilojaalsust.“Reklaamijad suudavad need eesmärgid saavutada vaid juhul, kui reklaam suudab saavutada kasvõi natuke tarbijate piiratud tähelepanust. Kui inimesed isegi ei märka brändi reklaami, siis on see läbikukkunud,” märkisid uurijad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.07.24, 12:25
30 aastat zombi-majandust: Jaapani valuutakriis kogub hoogu
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele