USA toidukett Red Lobster sai ootamatult edukaks, kui popstaar Beyoncé mainis ettevõtte nime oma uues laulus. Toiduketi müüginumbrid kasvasid suisa 33 protsenti, vahendab Bloomberg.
- Beyoncé (vasakul) ja Coldplay laulja Chris Martin (paremal) Foto: epa
Nimelt andis Beyoncé möödunud laupäeval, päev enne NFLi finaalkohtumist ehk Super Bowli välja uue singli „Formation“, kus mainitakse Red Lobsterit. Ettevõtte juht Kim Lopdrup lausus, et uus laul levis sotsiaalmeedias kiiresti ning muu hulgas muutus ühtäkki populaarseks ka Red Lobsteri nimi.
Kui varem pole Super Bowl ettevõttele Lopdrupi sõnul eriti edu toonud, tõusid nüüd nende müüginumbrid võrreldes 2015. aasta sama ajaga tervelt 33 protsendi võrra.
„On suurepärane nädal. Me poleks iial oodanud, et saame nii popiks vestlusteemaks,“ lausus Red Lobsteri juht Kim Lopdrup, kel polnud enda sõnul aimugi, et popstaar tema ettevõtte nime oma uues laulus mainib.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.