Pille Ivask • 10. veebruar 2016 • 1 min
Jaga lugu:

Beyoncé laul kasvatas ettevõtte müüki 33 protsenti

Beyoncé (vasakul) ja Coldplay laulja Chris Martin (paremal)  Foto: epa

USA toidukett Red Lobster sai ootamatult edukaks, kui popstaar Beyoncé mainis ettevõtte nime oma uues laulus. Toiduketi müüginumbrid kasvasid suisa 33 protsenti, vahendab Bloomberg.

Nimelt andis Beyoncé möödunud laupäeval, päev enne NFLi finaalkohtumist ehk Super Bowli välja uue singli „Formation“, kus mainitakse Red Lobsterit. Ettevõtte juht Kim Lopdrup lausus, et uus laul levis sotsiaalmeedias kiiresti ning muu hulgas muutus ühtäkki populaarseks ka Red Lobsteri nimi.

Kui varem pole Super Bowl ettevõttele Lopdrupi sõnul eriti edu toonud, tõusid nüüd nende müüginumbrid võrreldes 2015. aasta sama ajaga tervelt 33 protsendi võrra.

„On suurepärane nädal. Me poleks iial oodanud, et saame nii popiks vestlusteemaks,“ lausus Red Lobsteri juht Kim Lopdrup, kel polnud enda sõnul aimugi, et popstaar tema ettevõtte nime oma uues laulus mainib.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt