Mööblimaja sulgemine oli strateegiliselt hästi ajastatud, sest kaubandusketid võistlevad vihaselt, kes saab heas asukohas asuva krundi või hoone endale, kirjutab hoone uuendamist nõustanud 1Partner kommertskinnisvara juht Kirill Vigul.

- Kirill Vigul.
- Foto: erakogu
Jaekaubandussektoris on selgelt buum ning üritatakse üksteise võidu kiiresti laieneda. Tuleb Lidl ja ka siin juba end sisse seadnud ketid otsivad nii oma uutele suurtele kui ka viimase trendina väikepoodidele krunte. Mööblimaja hoone napsas teiste suurte kettide üllatuseks näiteks A1000, mis oli lihtsalt kiirem, aga ka paindlikum.
Praegu on raha küsimiseks õige aeg ning sellist turunõudlust peaksid kasutama need, kelle ärimudel enam väga kasumlik pole.
Kellel on praegu mõne Tallinna käidava liiklusmagistraali ääres vana lao- või tööstuspind, peaks arvutama, kas risk ja töö, mis selle äri ülevalhoidmisega kaasneb, ära tasub. Või on see mõistlikum panna pika ja kindla lepinguga mehele.
Praegu on Tallinnas veel päris palju Mööblimajaga sarnaseid kaubanduspindasid, mis vajaksid uut hingamist. Värskelt vahetas omanikku näiteks ka viimane omalaadne kaubanduspiirkond – Keskturg ja endiseks ta kindlasti ei jää. Lisaks Tallinna kesklinnale otsivad kaubandusketid krunte järjest rohkem ka pealinna lähiümbrusesse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!