Jaga lugu:
Arvamused
Ainult tellijale

Anu Müürsepp: reklaamipiirangud kahjustavad tarbijate huve

Riigi sammu reklaamiseaduse muutmisel pole vaja karta, sest sellega ei muutu reklaam atraktiivsemaks, vaid informatiivsemaks. Jätkuvalt ei tohi tarbijakrediidi reklaam kallutada tarbijat vastutustundetule laenuvõtmisele, kirjutab FinanceEstonia tegevjuht Anu Müürsepp.

Anu Müürsepp  Foto: Riina Vaikmaa

Majandusministeerium soovib muuta reklaamiseadust selliselt, et lisaks finantsteenuste reklaamis seadusega nõutud kohustuslikule teabele tekiks õigus kajastada ka muud tarbijale vajalikku infot. Endiselt jäävad kehtima vastutustundlikkuse põhimõtted. Näiteks ei tohi reklaam jätta muljet, nagu oleks tarbijakrediidi võtmine riskivaba ja lihtne võimalus finantsprobleemide lahendamiseks. Samuti pole vaja karta, et reklaamiseaduse piirangute lõdvendamisega kaotaks riik kontrolli laenuandjate reklaamitegevuse üle.

Telli Äripäev

Äripäeva tellijal on ligipääs:
Äripäeva raadio­saadetele
kõigile artiklitele ja TOPidele
investor Toomase nõuannetele
Äripäeva Infopanga hõbepaketile
Jaga lugu:
Hetkel kuum