• OMX Baltic−0,13%295,02
  • OMX Riga0,43%910,56
  • OMX Tallinn−0,15%2 033,02
  • OMX Vilnius0,13%1 202,86
  • S&P 5000,52%6 396,07
  • DOW 300,05%44 482,79
  • Nasdaq 0,89%21 316,9
  • FTSE 100−0,05%9 132,81
  • Nikkei 2251,02%41 069,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,7
  • OMX Baltic−0,13%295,02
  • OMX Riga0,43%910,56
  • OMX Tallinn−0,15%2 033,02
  • OMX Vilnius0,13%1 202,86
  • S&P 5000,52%6 396,07
  • DOW 300,05%44 482,79
  • Nasdaq 0,89%21 316,9
  • FTSE 100−0,05%9 132,81
  • Nikkei 2251,02%41 069,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,7
  • 19.07.19, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anu Müürsepp: reklaamipiirangud kahjustavad tarbijate huve

Riigi sammu reklaamiseaduse muutmisel pole vaja karta, sest sellega ei muutu reklaam atraktiivsemaks, vaid informatiivsemaks. Jätkuvalt ei tohi tarbijakrediidi reklaam kallutada tarbijat vastutustundetule laenuvõtmisele, kirjutab FinanceEstonia tegevjuht Anu Müürsepp.
Anu Müürsepp
  • Anu Müürsepp
  • Foto: Riina Vaikmaa
Majandusministeerium soovib muuta reklaamiseadust selliselt, et lisaks finantsteenuste reklaamis seadusega nõutud kohustuslikule teabele tekiks õigus kajastada ka muud tarbijale vajalikku infot. Endiselt jäävad kehtima vastutustundlikkuse põhimõtted. Näiteks ei tohi reklaam jätta muljet, nagu oleks tarbijakrediidi võtmine riskivaba ja lihtne võimalus finantsprobleemide lahendamiseks. Samuti pole vaja karta, et reklaamiseaduse piirangute lõdvendamisega kaotaks riik kontrolli laenuandjate reklaamitegevuse üle.

Seotud lood

Arvamused
  • 18.07.19, 12:08
Joel Volkov: reklaamipiiranguid tuleb leevendada
Kuigi esialgu on raske täpselt mõista, mida riik kiirlaenufirmade reklaamipiiranguid tühistades leevendab, on kehtiv reklaamiseadus igas mõttes ajast ja arust ning tuleks üle vaadata, kirjutab reklaamiagentuuri Tank partner ja loovjuht Joel Volkov.
Uudised
  • 19.07.19, 08:25
MKM: praegused laenureklaamid ei anna inimestele piisavalt infot
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) teatel annaks kavandatav reklaamiseaduse muudatus inimestele rohkem teavet laenutingimuste kohta. Reklaam ei tohiks aga endiselt kutsuda otseselt üles laenu võtma.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.07.25, 11:58
Eramu ehitus: miks saabub pettumus, kui katus on peal?
Mida tähendab päriselt kodu loomine ja miks algab see teekond hoopis unistuste korrastamisest, mitte esimese kopa maasse löömisest? Sellest kuuleb värskest sisuturundussaatest “Eramaja ehitus”.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 16 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele