• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,57%6 569,31
  • DOW 300,13%45 819,18
  • Nasdaq −0,93%22 125,4
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,49
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,57%6 569,31
  • DOW 300,13%45 819,18
  • Nasdaq −0,93%22 125,4
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,49
  • 19.07.19, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anu Müürsepp: reklaamipiirangud kahjustavad tarbijate huve

Riigi sammu reklaamiseaduse muutmisel pole vaja karta, sest sellega ei muutu reklaam atraktiivsemaks, vaid informatiivsemaks. Jätkuvalt ei tohi tarbijakrediidi reklaam kallutada tarbijat vastutustundetule laenuvõtmisele, kirjutab FinanceEstonia tegevjuht Anu Müürsepp.
Anu Müürsepp
  • Anu Müürsepp
  • Foto: Riina Vaikmaa
Majandusministeerium soovib muuta reklaamiseadust selliselt, et lisaks finantsteenuste reklaamis seadusega nõutud kohustuslikule teabele tekiks õigus kajastada ka muud tarbijale vajalikku infot. Endiselt jäävad kehtima vastutustundlikkuse põhimõtted. Näiteks ei tohi reklaam jätta muljet, nagu oleks tarbijakrediidi võtmine riskivaba ja lihtne võimalus finantsprobleemide lahendamiseks. Samuti pole vaja karta, et reklaamiseaduse piirangute lõdvendamisega kaotaks riik kontrolli laenuandjate reklaamitegevuse üle.

Seotud lood

Arvamused
  • 18.07.19, 12:08
Joel Volkov: reklaamipiiranguid tuleb leevendada
Kuigi esialgu on raske täpselt mõista, mida riik kiirlaenufirmade reklaamipiiranguid tühistades leevendab, on kehtiv reklaamiseadus igas mõttes ajast ja arust ning tuleks üle vaadata, kirjutab reklaamiagentuuri Tank partner ja loovjuht Joel Volkov.
Uudised
  • 19.07.19, 08:25
MKM: praegused laenureklaamid ei anna inimestele piisavalt infot
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) teatel annaks kavandatav reklaamiseaduse muudatus inimestele rohkem teavet laenutingimuste kohta. Reklaam ei tohiks aga endiselt kutsuda otseselt üles laenu võtma.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 12:58
Shipit24.eu muutis pakisaatmise ja tagastused paari klikiga tehtavaks
E-kaubandus kasvab ja koos sellega kasvavad ootused ka pakisaatmisele. Lihtsa ja kiire ostlemise puhul ei tohiks ka saadetiste teekond takerduda keerulistesse vormidesse ning lepingutesse. Siin tuleb mängu pakisaatmislahendus Shipit24.eu, mis muudab pakisaatmise ning tagastamise mugavaks ja soodsaks nii ettevõtetele kui ka eraisikutele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele