• OMX Baltic0,19%300,59
  • OMX Riga−0,21%891,09
  • OMX Tallinn−0,15%2 065,56
  • OMX Vilnius0,26%1 205,59
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,09%8 831,13
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,23
  • OMX Baltic0,19%300,59
  • OMX Riga−0,21%891,09
  • OMX Tallinn−0,15%2 065,56
  • OMX Vilnius0,26%1 205,59
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,09%8 831,13
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,23
  • 08.06.20, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Investori vaatenurk: riigiraha hoiab õhus elavaid laipu

Lennundussektor on olnud üks peamiseid koroonakriisi ohvreid. Enamik lennukeid oli karantiini ajal angaarides ning nii oli see kogu maailmas. Kuid Euroopas, kus iga riik peab rahvusliku lennundusettevõte olemasolu peaaegu kohustuslikuks, moonutab olukorda riigiabi, kirjutab Delovõje Vedomosti toimetaja Dmitri Fefilov.
Norwegiani lennuk.
  • Norwegiani lennuk.
  • Foto: Veiko Tõkman
Kui USA lennundussektoris toimus mitu aastat tagasi konsolideerimine ja kaks kolmandikku turust jagasid omavahel neli peamist tegijat – American Airlines, Delta Air Lines, Southwest Airlines ja United Airlines –, siis Euroopa turg on äärmiselt killustatud, kuna paljud riigid püüavad erinevatel põhjustel, mille seas on ka rahvuslik uhkus, oma lennufirmat omada. Meie Eestis teame seda ju väga hästi.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 03.06.20, 12:15
Lufthansa sai hiigelkahjumi
Saksamaa lennufirma Lufthansa teatas, et esimeses kvartalis said nad üle 2 miljardi euro kahjumit ning ettevõte vajab restruktureerimist, vahendab CNBC.
Uudised
  • 20.05.20, 13:51
Suur tükk Norwegiani libises Hiina riigi kätte
Hiina riik sai investeerimisfirmade kaudu suure tüki lennufirmat Norwegian Air, taustaks ettevõtte saneerimislepped.
Juhtkiri
  • 18.05.20, 17:08
No lendame siis riigi tuules, ajutiselt
Euroopa majanduse taasavanedes peaksime võimalikult kiiresti tooma Tallinna uuesti lennukaardile ning riigi kontrollitav lennuettevõte, sellisena nagu ta meil parasjagu on, tuleb panna ka muutunud oludes tööle selle eesmärgi teenistuses, milleks ta õieti loodud on ehk ühenduste tagamiseks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 01:00
Kohalik pilveteenus hoiab ettevõtte IT-süsteeme töös ka ebakindlal ajal
Ettevõtete konkurentsivõime sõltub üha enam IT-süsteemide töökindlusest, mistõttu tuleb ärikriitiliste süsteemide majutamiseks võtta kasutusele lahendused, mis on turvalised, paindlikud ja mõistliku hinnaga.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 9 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele