• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,44%6 613,54
  • DOW 300,01%45 836,81
  • Nasdaq 0,76%22 310,37
  • FTSE 100−0,12%9 272,54
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,81
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,44%6 613,54
  • DOW 300,01%45 836,81
  • Nasdaq 0,76%22 310,37
  • FTSE 100−0,12%9 272,54
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,81
  • 29.05.17, 09:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BMW-l ei ole autode tootmiseks juppe

Saksamaa autotootja BMW teatas, et lisaks kodumaal tootmise piiramisele külmutatakse ka Hiina ja Lõuna-Aafrika Vabariigi tootmine, sest autode tootmiseks ei ole piisavalt juppe, vahendab Bloomberg.
BMW.
  • BMW.
  • Foto: EPA
Shenyangi ja Rosslyni tehaste tootmine külmutatakse tõenäoliselt üheks päevaks. Saksamaal asuv Leipzigi tehas pannakse aga osaliselt kinni, ütles ettevõtte pressiesiendaja Michael Rebstock. Üks osa Leipzigi tehasest on suletud juba alates reedest ning katkestus mõjutas ka ühte rajatist Münchenis. Probleem seisneb selles, et üks Itaalia autoosade tootja pole suutnud oodatud tarneid teha, teatas Focuse ajakiri pühapäeva hommikul.
BMW kasumlikkus oli esimeses kvartalis languses, sest vananevad mudelid andsid ettevõttele põhjuse teha allahindlusi. Münchenis asuva autotootja müüs esimeses kvartalis 5,2 protsenti rohkem autosid kui eelmise aasta samal ajal. Mercedese müük hüppas samal perioodil aga 16 protsenti.
„Me ei saa praegu öelda, et tootmise külmutamised saavad mingil hetkel läbi,“ ütles Rebstock. „Finantskahju kontrolli all hoidmine ei tohiks keeruline olla, küll aga on selle ulatust praegu veel raske mõõta.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele