• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−0,94%40 108,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−0,94%40 108,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • 04.10.18, 16:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Luksuskaupade sektor buumib

Luksuskaupade sektor on sel aastal hoo üles saanud ja brändide väärtus on võrreldes eelmise aastaga kasvanud suisa 42%, kirjutab CNBC.
Gucci kauplus Hiinas Shanghais. Interbrandi uuringust selgub, et luksuskaubad on aina popimad.
  • Gucci kauplus Hiinas Shanghais. Interbrandi uuringust selgub, et luksuskaubad on aina popimad.
  • Foto: NIR ELIAS
Konsultatsioonifirma Interbrand on taas avaldanud iga-aastased andmed selle kohta, kui palju on üks või teine bränd väärt. Andmetest selgub, et luksuskaupade brändid on näidanud viimasel aastal kõige tempokamat kasvu. Sealjuures on sektori kasv olnud kiirem kui näiteks mitmel tehnoloogiaettevõttel või tarbekaupade tootjal.
Luksuskaupade tootjatest on edukaim Gucci, mille brändi väärtus kasvas aastaga suisa 30%, 12,9 miljardi dollarini. Louis Vuitton, kes on tuntud peamiselt oma käekottide tõttu, näitas aga 23% kasvu, 28,2 miljardi dollarini. Mõlema ettevõtte puhul tuuakse välja brändide oskust suunata oma tegevust noortele ehk kasvatada uut tarbijate põlvkonda.
Interbrandi uuringu kohaselt on suurima väärtusega bränd endiselt Apple, mille brändi väärtus jääb 214,5 miljardi dollari juurde. Võrreldes eelmise aastaga on see kasvanud 16%. Teisel positsioonil on Google 10% tõusuga, kolmandale kohale jõudis Amazon. Viimane on ühtlasi Interbrandi andmetel oma brändi väärtust aastaga enim kasvatanud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Interbrand reastab brändid väärtuse järgi. Selleks võtab konsultatsioonifirma arvesse, kui palju panustab brändi nimi sellesse, et tarbija tahaks toodet soetada. Samuti võtab Interbrand arvesse nii ettevõtte majandustulemusi kui ka tulevikuperspektiivi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele