• Gucci kauplus Hiinas Shanghais. Interbrandi uuringust selgub, et luksuskaubad on aina popimad.Foto: NIR ELIAS
    Jaga lugu:

    Luksuskaupade sektor buumib

    Luksuskaupade sektor on sel aastal hoo üles saanud ja brändide väärtus on võrreldes eelmise aastaga kasvanud suisa 42%, kirjutab CNBC.

    Konsultatsioonifirma Interbrand on taas avaldanud iga-aastased andmed selle kohta, kui palju on üks või teine bränd väärt. Andmetest selgub, et luksuskaupade brändid on näidanud viimasel aastal kõige tempokamat kasvu. Sealjuures on sektori kasv olnud kiirem kui näiteks mitmel tehnoloogiaettevõttel või tarbekaupade tootjal.
    Luksuskaupade tootjatest on edukaim Gucci, mille brändi väärtus kasvas aastaga suisa 30%, 12,9 miljardi dollarini. Louis Vuitton, kes on tuntud peamiselt oma käekottide tõttu, näitas aga 23% kasvu, 28,2 miljardi dollarini. Mõlema ettevõtte puhul tuuakse välja brändide oskust suunata oma tegevust noortele ehk kasvatada uut tarbijate põlvkonda.
    Interbrandi uuringu kohaselt on suurima väärtusega bränd endiselt Apple, mille brändi väärtus jääb 214,5 miljardi dollari juurde. Võrreldes eelmise aastaga on see kasvanud 16%. Teisel positsioonil on Google 10% tõusuga, kolmandale kohale jõudis Amazon. Viimane on ühtlasi Interbrandi andmetel oma brändi väärtust aastaga enim kasvatanud.
    Interbrand reastab brändid väärtuse järgi. Selleks võtab konsultatsioonifirma arvesse, kui palju panustab brändi nimi sellesse, et tarbija tahaks toodet soetada. Samuti võtab Interbrand arvesse nii ettevõtte majandustulemusi kui ka tulevikuperspektiivi.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Anu Ruul: kestliku innovatsiooni võimalikkusest Maal – kümme sammu maailmalõpust eemale
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
USA aktsiaturg: Nasdaq pani langusnädalale punase punkti
Tehnoloogiaaktsiaist pungil Nasdaqi liitindeks lõpetas börsinädala 2,72 protsendise kukkumisega; languses olid ka kõik teised peamised USA börsiindeksid.
Tehnoloogiaaktsiaist pungil Nasdaqi liitindeks lõpetas börsinädala 2,72 protsendise kukkumisega; languses olid ka kõik teised peamised USA börsiindeksid.
Raadiohitid: ühe Eesti panga juhtimisviga ja uus Tuul Tallinna börsil
Lõppeval nädalal puistasid raadioeetrisse tarkuseteri ettevõtja Indrek Neivelt, kes analüüsis kahe Eesti panga konkurentsi, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp, kes rääkis spetsialistist juhiks kujunemisest, ning elektritõukeratta jagamisteenuse Tuul kaasasutaja Kristjan Maruste, kelle sõnul hakkab ettevõte lähiajal Tallinna börsilt kaasama võlakirjadega finantseeringuid.
Lõppeval nädalal puistasid raadioeetrisse tarkuseteri ettevõtja Indrek Neivelt, kes analüüsis kahe Eesti panga konkurentsi, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp, kes rääkis spetsialistist juhiks kujunemisest, ning elektritõukeratta jagamisteenuse Tuul kaasasutaja Kristjan Maruste, kelle sõnul hakkab ettevõte lähiajal Tallinna börsilt kaasama võlakirjadega finantseeringuid.
Ossinovski vastane ei jäänud kohtu otsusega rahule
Läti ärimees Ilja Gertšikov, kelle Riia esimese astme kohus jättis ilma kosmeetikatootja Dzintars kaubamärgiõigustest, mille kohus määras Oleg Ossinovski ostetud ettevõttele, on otsuse edasi kaevanud, kirjutab Leta.
Läti ärimees Ilja Gertšikov, kelle Riia esimese astme kohus jättis ilma kosmeetikatootja Dzintars kaubamärgiõigustest, mille kohus määras Oleg Ossinovski ostetud ettevõttele, on otsuse edasi kaevanud, kirjutab Leta.