Alphabet teatas neljapäeval pärast kauplemispäeva lõppu oma teise kvartali tulemused, mis olid investorite ja analüütikute jaoks suureks üllatuseks – kasum ja käive tulid oodatust oluliselt suuremad.

- Alphabet võis Google'i ja YouTube'i teise kvartali reklaamikäibega rahule jääda.
- Foto: EPA/JENS BUETTNER
Analüütikute suhteliselt madal kasumiprognoos oli tingitud sellest, et esimesel kvartalil olid Alphabetil pettumust valmistanud tulemused, kui firma näitas vaid 17% suurust käibe kasvu. Seejärel suurenes kriitika, et ettevõte pole investoritele piisavalt infot jaganud ning mure, et reklaamiturg on kiiresti väljumas kasvufaasist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Google’i emafirma panustab miljardeid dollareid pilveteenuste arendamiseks, vahendab CNN Money.
Google’i emafirma Alphabeti aktsia odavnes pärast tulemuste teatamist ligi 7 protsenti, sest ettevõtte käibekasv oli oodatust aeglasem, vahendab CNBC.
Ettevõtete suurimad probleemid sünnivad endiselt strateegiast — eelkõige sellest, et seda ei viida ellu. “Strateegia on valik — mida me teeme ja mida me ei tee. Strateegia peab looma selgust, mitte keerukust,” selgitab kasvutreener Anti Orav.