Tallinna Kaubamaja teatas täna börsile, et 2019. aasta neljandas kvartalis suutis ettevõte kasvatada käivet 5,6 protsenti ja kasumit 22 protsenti võrreldes sama perioodiga aasta varem, aktsiakasum kasvas 0,35 eurole.

- Viimase nelja kuu jooksul on Tallinna Kaubamaja aktsia hind tõusnud 12%, ettevõtte kiireim kasvusuund on automüük, kuid suurimat tulu teenitakse endiselt supermarketitest.
- Foto: Liis Treimann
Grupi 2019. aasta puhaskasum oli 717,2 miljoni eurose käibe juures 31,1 miljonit eurot, mis on aasta varasemaga võrreldes 2,3 protsenti kõrgem. Viiest tegevusalast suurima kasvu tegi läbi autokaubanduse segment, kasvatades neljandas kvartalis käivet varasema aasta sama ajaga võrreldes üle 38 protsendi ja aastases lõikes 13,4 protsenti. Kõige halvemini läks jalatsikaubanduses. Neljandas kvartalis toimus küll väike kasv, kuid aasta lõikes kukkus jalatsite müük 9,6 protsenti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2019. aasta neljanda kvartaliga teenitud müügitulu ja puhaskasum ületasid mulluseid vastavalt 5,6% ja 22%.
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.