Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ostupaanika aitas Nestlé hea tulemuseni
Toidukontsern Nestlé teatas oodatust parematest kvartalitulemustest, sest hirm koroonaviiruse ees põhjustas tarbijate seas ostupaanika, vahendab CNBC.
Ostupaanika aitas Nestlé tulemusete paranemisele kaasa.
Foto: Reuters/Scanpix
Nestlé teatas, et käibe orgaaniline kasv (ehk kasv ilma ülevõtmiste ja valuutakõikumise mõjuta) oli esimeses kvartalis aastases võrdluses 4,3%. Analüütikud ootasid kasvu 3% juurde.
Äripäeva raadio saates räägitakse Pärnumaast kui aastaringse äriturismi sihtkohast, mis ühendab töö ja puhkuse elamuslikul moel. Pärnu pole enam vaid suvepealinn, vaid kujunemas tõeliseks ärikuurordiks, kus ettevõtted leiavad sobiva keskkonna konverentside, koolituste ja meeskonnaürituste korraldamiseks.