Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ostupaanika aitas Nestlé hea tulemuseni
Toidukontsern Nestlé teatas oodatust parematest kvartalitulemustest, sest hirm koroonaviiruse ees põhjustas tarbijate seas ostupaanika, vahendab CNBC.
Ostupaanika aitas Nestlé tulemusete paranemisele kaasa.
Foto: Reuters/Scanpix
Nestlé teatas, et käibe orgaaniline kasv (ehk kasv ilma ülevõtmiste ja valuutakõikumise mõjuta) oli esimeses kvartalis aastases võrdluses 4,3%. Analüütikud ootasid kasvu 3% juurde.
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.