Ida-Euroopa turgudel toimetava pesutootja Silvano Fashion Groupi juhi Jarek Särgava sõnul on tänavune müük pessimistlikke prognoose ületanud, kuid tuleviku puhul on endiselt üleval teadmatus, rääkis ta tänasel aktsionäride koosolekul.

- Silvano Fashion Groupi juht Jarek Särgava ettevõtte aktsionäride koosolekul.
- Foto: Andres Haabu
"Üllatavalt hästi. Positiivsemalt, kui mu prognoos oli," kommenteeris Särgava aktsionäridele müüki põhiturgudel, milleks on Venemaa, Valgevene, Ukraina, muud SRÜ riigid ja Balti riigid. Esimeselt kolmelt turult tuli mullu 90% müügitulust. Palju oleneb tema sõnul nüüd suvekuude ilmast ning sügisest, mil saab selgemaks viiruse edasine mõju majandusele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?