Snapchati emafirma Snapi aktsia kukkus NYSE börsil üle 25 protsendi, kui selgus, millise mõjuga on Apple'i uus privaatsuspoliitika. Languses on ka teiste sotsiaalmeediaettevõtete aktsiad.
Tänavu hakkas Apple nõudma kõigilt iOS 15 platvormil tegutsevatelt äppidelt, et need peavad küsima nutifoni kasutajalt luba, kui tahavad teda reklaamimüügi otstarbel jälgida. Sotsiaalmeediafirmadest esimesena kolmanda kvartali tulemusraporti avaldanud Snapi näitel on näha, et selle piirangu mõju on suurem, kui algul arvati.
Kaamera ja tehnoloogiafirma Snapi turuväärtus tõusis esmakordselt 100 miljardi dollarini. Kasvule on kaasa aidanud interneti reklaamituru kiire taastumine, vahendab Bloomberg.
Apple'i aktsia hind langes teisipäeval pärast teateid iPhone 13 tootmisplaanide võimalikust kärpimisest seoses ülemaailmse arvutikiipide puudusega, vahendas Bloomberg.
Snap tegi neljapäeval tugeva tõusu ning jõudis päeva jooksul uue hinnarekordini. Ettevõtte väärtus on sel aastal enam kui kolmekordistunud, kirjutab Bloomberg.
Ettevõtte kasv, äristrateegia muutused ja töötajate kasvavad ootused esitavad kontorite sisustamisele aina uusi väljakutseid. Paraku ei suuda paljud ettevõtted nende muutustega sammu pidada. Sageli ei märgata, et kontor ei toeta enam seda, kuidas inimesed tegelikult töötavad. Sisekujundajad näevad seda iga päev – ruumid justkui toimivad, aga nende tegelik potentsiaal jääb kasutamata. Just selle lisaväärtuse leidmine ongi see, millega sisekujundajad ettevõtteid toetada saavad.