Kahjumlikkuse üks põhjusi on olnud seisvad laevad, mille arv on praeguseks vähenenud neljalt kahele.
Foto: Andras Kralla
Kontserni müügitulu oli teises kvartalis 207 miljonit eurot, mida on aasta varasemaga võrreldes 1,4% vähem. Puhaskahjum oli teises kvartalis 2,5 miljonit, kuigi aasta varem teenis börsifirma puhaskasumit 6,1 miljonit eurot.
Aktsiaseltsi Infortar selleaastane aktsiaoptsiooniprogramm sai avalöögi juuli alguses, mille jooksul ostsid Infortari võtmeisikud kokku 141 750 aktsiat.
Olukord Eesti majanduses jätkab pettumuse valmistamist, kuid hea ärimudel, otsustav tegutsemine ja paindlikkus võimaldavad siiski ettevõtetel ka raskel ajal stabiilselt dividendi maksta.
Laevanduskontserni Tallink reisijate arv kasvas selle aasta teises kvartalis 2,5%. Juhatuse esimehe Paavo Nõgene sõnul on Tallink võtnud fookusesse kaubaveo mahu kasvatamise.
Kuigi majanduskeskkond on turbulentne, siis Balti börsil on toimunud Paavo Siimanni sõnul päris korralik dividendisadu ‒ investorid saavad sel aastal dividendidena tasku pista ligi 10% rohkem eurosid kui eelmisel aastal.
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.