• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,17%44 979,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,64
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,17%44 979,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,64
  • 24.10.22, 12:38

LHV aktsiamängu võitja: viimase tehinguga tabasin naelapea pihta

LHV korraldatud aktsiamängu “Börsihai” mitmekordne osaleja ja tänavune võitja Rivo Pärna usub, et võidu tõid kõik tehingud kokku, ent viimasega õnnestus siiski korralikult märki tabada. “See oli Schlumberger,” tõi ta võidutehingu ka välja.
"Börsihai" mängust võttis osa üle 3000 investori.
  • "Börsihai" mängust võttis osa üle 3000 investori.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Ent Pärna tegeleb aktiivselt investeerimisega ka aktsiamängu väliselt. Äripäeva hommikuprogrammi invervjuus räägib ta enda edukamatest selle aasta investeeringutest ja sellest, kuhu paigutab võiduraha.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 03.10.22, 14:17
Börsihaid alustavad karuturul jahti 5000 eurole
Täna saab alguse LHV korraldatud traditsiooniline virtuaalne aktsiamäng “Börsihai”, mille peaauhind on 5000 eurot.
Saated
  • 22.11.21, 10:46
Börsihai võitja võitis mängu viimasel päeval: mõne nädalaga 40% tootlust
Äripäeva Raadio hommikuprogrammis käisid külas LHV maaklertegevuse juht Sander Pikkel ning äsjalõppenud aktsiamängu Börsihai võitja Elvin Heinla.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele