Lääne-Virumaa on loomas oma brändiidentiteeti ning maakonna peale mõeldes peaks inimesed ette kujutama elamusterohket ja mitmekesist piirkonda.

- Vasakul on disainiagentuuri Velvet loovjuht Andrus Lember ning vasakul tegevjuht Pärtel Vurma.
- Foto: Kollaaž/Velvet
Disainiagentuuri Velvet tegevjuht Pärtel Vurma ja loovjuht Andrus Lember rääkisid Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et brändi loomine on maakonna identiteedi jaoks oluline. Agentuur ja Lääne-Virumaa soovivad, et inimestele ja ettevõtjatele jääks maakonnast mällu positiivne kogemus, mis tooks nad ka sinna tagasi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muuga sadamas laaditi hiljuti laev MV GREEN K MAX 1, mille pardale paigutati 68 500 tonni Eesti nisu. See on erakordne maht, mis näitab nii kodumaise teraviljasektori jõudu kui ka ekspordivõimekust. Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel rõhutab, et taoline operatsioon eeldab sujuvat koostööd kogu väärtusahela ulatuses, head koostööd kokkuostjate vahel ja näitab, et Eesti suudab konkureerida maailma suurimate viljaeksportijatega.