• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Adam Opel AG alustab järgmise aasta lõpus mahtuniversaali Sintra tootmist

    General Motorsi kontserni kuuluv Adam Opel AG avalikustas esimesed üksikasjad 1996. aasta lõpus USAs tootmisse mineva mahtuniversaali Opel Sintra kohta.
    Uus sõiduk töötatakse välja Opeli tehnokeskuse ja General Motorsi ühistöös. Tegu on esimese Opeliga, mida hakatakse tootma USAs.
    Vaatamata mõningasele «sugulusele» Pontiac TranSpordiga, on Sintra töötatud välja, arvestades Euroopa autoostjate harjumusi ja nõudeid.
    Nii mootor, ülekanne kui vedrustus pärinevad Opelilt.
    Kaheksakohalisel Sintral on mõlemal pool lükanduksed, mis hõlbustavad autosse sisenemist ja väljumist.
    Seni puudub Opelil sõiduk üha enam populaarsust koguvas mahtuniversaalide klassis.
    Küll on mahtuniversaalide alal pikaajalised kogemused General Motorsi peamiselt USA turul tegutsevatel tütarfirmadel -- Pontiacil ja Chevrolet'l, samuti General Motorsiga konkureerivatel Chrysler Corporationil (sinna kuuluvad ka Plymouth, Dodge ja Eagle) ning Ford Motor Companyl (toodab ka Mercuryt).
    Maailma suurim autokontsern General Motors on viimasel ajal märgatavalt tihendanud koostööd oma Ameerikas ja Euroopas asuvate struktuuriüksuste vahel.
    Enam-vähem samal ajal Sintra tootmise algusega läheb Opeli tehases Saksamaal Rüsselheimis konveierile esimene Euroopas toodetav Cadillac -- 1994. aasta Opel Omegal baseeruv Cadillac Catera, mis on esimene USA keskklassi luksusauto.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Elektri hind lööb gongi: ongi aeg!
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
"Ma ei investeeri aktsiatesse eraisikuna. Kas tahate teada, miks?"
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
Volikokku pürgijad: Tartust peab saama maailma ja maailmast Tartusse
Tartu valimisnimekirjade esindajad ei pea seda linna maailma nabaks, kuhu inimesed jäävad ja tulevad iseenesest, küll aga kogu Lõuna-Eesti arengut mõjutavaks ettevõtluskeskuseks. Niisugune paik vajab häid ühendusi, selgub Äripäeva valimiste-eelsest küsitlusest.
Tartu valimisnimekirjade esindajad ei pea seda linna maailma nabaks, kuhu inimesed jäävad ja tulevad iseenesest, küll aga kogu Lõuna-Eesti arengut mõjutavaks ettevõtluskeskuseks. Niisugune paik vajab häid ühendusi, selgub Äripäeva valimiste-eelsest küsitlusest.
Lepinguga salatsev KredEx rikkus reegleid ja andis Porto Francole liiga vabad käed
Andmekaitse inspektsiooni teatel rikkus KredEx teabenõude täitmise korda, kui ei võimaldanud Äripäeval soovitud vormis Porto Franco laenulepinguga tutvuda.
Andmekaitse inspektsiooni teatel rikkus KredEx teabenõude täitmise korda, kui ei võimaldanud Äripäeval soovitud vormis Porto Franco laenulepinguga tutvuda.