Meeldiv, et seekordne müügitabel on taas pisut ülevaatlikumaks muutunud. Seekord on tabelis mõlemad Opeli müügiesindajad -- Baltmotors ja Ascar Pärnu. Lisandunud on Volvo ja Renault. Ka Toyota müügiarv, mis koosneb nüüd kolme müügifirma andmetest, on tänu sellele täpsustunud, see tõstis ta koos Suzukiga jaanuari müügitabelis jagama 2.--3. kohta. Ascar Pärnu lisandunud müüginumbrid kergitasid aga Opeli jaanuari müügitulemuste põhjal 4.--5. kohale. Arenguruumi veel siiski on, seda eriti Lada osas, sest praegu on tabelis vaid üks Lada müüja. Ka ei leia tabelist veel näiteks Subarut, Chrysleri, Jeepi.
Eesti autoturul on kahe kuu müügitulemuste põhjal kaksikvõim. Võrdselt 97 on müüdud nii Toyotasid kui Forde. Vaid sõiduautosid kokku lugedes oleks esikohal Toyota, sest Ford on konkurentsitu kaubikuturu liider. Hästi müüvad nii Transit kui Escort Express. Kahe kuu tulemuste põhjal järgnevad liidritele Nissan, Suzuki, Opel ja ?koda.
Veebruari enimmüüdud automargiks oli jaanuaris teine-kolmas olnud Toyota, edestades viie auto võrra tookordset liidrit Fordi. Esikaheksas suuremaid muudatusi pole, automargid on jäänud samaks, omavahel on pisut kohti vahetatud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Võrreldes eelmise kuuga suurenes Toyota, Nissani, Opeli ja Kia läbimüük. Ford tegi pisikese tagasisammu, langes ka Suzuki, ?koda, Hyundai läbimüük.
Lühemale kuule kohaselt müüdi Eestis veebruaris pisut vähem autosid kui jaanuaris. Tabelis esindatud 27 automarki arvestades on tagasiminek küll kaduvväike -- jaanuaris müüdi 358 autot, veebruaris 351. Tegelikud müügiarvud on küll mõnevõrra suuremad, sest ÄP arvepidamine ei sisalda veel kõiki automüüjaid.