• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−0,94%40 108,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−0,94%40 108,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • 18.09.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu linna- ja maaliinid ühe bussifirma alluvusse

ASi Tarbus Tartu maakonna ekspluatatsiooniteenistuse juhi Ervin Nõmme kinnitusel on praegu käigus veel kõik maakonna endised bussiliinid. «Tõenäoliselt vaadatakse liinid siiski üle ning tehakse vastavalt vajadusele korrektiivid,» lisas Nõmme.
Ta lausus, et ühinemise käigus koondati mitu ASi Liivimaa Bussi spetsialisti, eesotsas firma tegevdirektori Lembo Veidemanni ja pearaamatupidajaga.
Tarbuse juhatuse esimehe Vello-Lembit Teemuski sõnul seob firmat Tartu maakonnavalitsusega praegu ajutine tööleping. «Tahame sõlmida pikema lepingu kui aastane,» lisas Teemusk. «Pikaajalisem leping annab meile kindlustunde. Peame vananenud busside asemele paremaid ostma ning selleks tuleb laenu võtta.»

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vello-Lembit Teemuski sõnul tuleb Tarbusel investeerida maakonnaliine teenindavasse bussiparki 4--5 miljonit krooni. Ta tõdes, et Lvovi bussitehase eelmise aasta lõpus tehtud pakkumus diiselbusside LAZ müügiks osutus blufiks. «Asja lähemal uurimisel ilmnes, et laialt reklaamitud bussitüüpe ei toodetagi veel,» lausus Teemusk.
Tartumaa omavalitsuste liit otsustas mullu detsembris, et Liivimaa Bussi raske majandusliku olukorra lahendamiseks tuleb maakonnaliine teenindanud bussifirma liita kaugliinidega tegeleva Tarbusega. Tarbusele kuulus varem kaks kolmandikku Liivimaa Bussi aktsiatest.
Tarbuse nõukogu liikme, juristibüroo Fides juristi Andres Vuti teatel on Tarbuse aktsiakapital praegu veidi üle 10 mln krooni. Liivimaa Bussi teise endise omaniku, Tartu maavalitsuse osa kahanes ühinenud firmas poolelt miljonilt kroonilt 50 000 kroonile.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele