• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,06
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,06
  • 09.05.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peugeot' levinum mudel sai universaalkere

Aprillis alustas Automobiles Peugeot uuendatud 306-seeria tootmist, mille suurimaks uuenduseks on universaalkerega mudeli lisandumine mudelivalikusse. Sellega loodab Peugeot suurendada oma turuosa ühes kiiremini kasvavas turusektoris -- kui 1990. aastal moodustasid sellist mõõtu universaalkerega sõiduautod kogumüügist 6%, siis mullu juba 14,4%.
Peugeot 306 Break on 4,34 m pikk ja 1,4 m kõrge. Mõõtmetelt on uustulnuka lähimaks võrdluseks 5 mm võrra lühem Volkswagen Golf, kuid 306 lööb uustulnukale kohaselt vanemat olijat tervelt 105 mm võrra pikema teljevahega. Omas klassis ongi 2580mm teljevahe üks pikemaid, lüües ka mitmeid märgatavalt suuremaid universaale.
306 Breaki esiosa on analoogiline teiste sama sarja autodega. Tagaosas püüavad pilku originaalse kujundusega püstjad tagatuled, tänu millele on õnnestunud suurendada tagaluugi suurust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mootorivalikus on esialgu viis bensiini- (alates 1,4-liitrisest, lõpetades 2,0-liitrisega) ja kaks diiselmootorit (1,9-liitrised, millest üks turboga, teine ilma).
Samaaegselt 306 Breaki lisandumisega 306 mudelivalikusse tegi uuenduskuuri läbi kogu 306-seeria. Uuendused puudutavad autode viimistlust, varustust ja ka tehnilisi täiustusi.
Peugeot 306 on tootmises alates 1993. aasta veebruarist, tegu on Peugeot' enimeksporditud autoga. Koos universaaliga on Peugeot'l nüüd tootmises juba viis erinevat keretüüpi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele