8. mai 1997
Jaga lugu:

Peugeot' levinum mudel sai universaalkere

Aprillis alustas Automobiles Peugeot uuendatud 306-seeria tootmist, mille suurimaks uuenduseks on universaalkerega mudeli lisandumine mudelivalikusse. Sellega loodab Peugeot suurendada oma turuosa ühes kiiremini kasvavas turusektoris -- kui 1990. aastal moodustasid sellist mõõtu universaalkerega sõiduautod kogumüügist 6%, siis mullu juba 14,4%.

Peugeot 306 Break on 4,34 m pikk ja 1,4 m kõrge. Mõõtmetelt on uustulnuka lähimaks võrdluseks 5 mm võrra lühem Volkswagen Golf, kuid 306 lööb uustulnukale kohaselt vanemat olijat tervelt 105 mm võrra pikema teljevahega. Omas klassis ongi 2580mm teljevahe üks pikemaid, lüües ka mitmeid märgatavalt suuremaid universaale.

306 Breaki esiosa on analoogiline teiste sama sarja autodega. Tagaosas püüavad pilku originaalse kujundusega püstjad tagatuled, tänu millele on õnnestunud suurendada tagaluugi suurust.

Mootorivalikus on esialgu viis bensiini- (alates 1,4-liitrisest, lõpetades 2,0-liitrisega) ja kaks diiselmootorit (1,9-liitrised, millest üks turboga, teine ilma).

Samaaegselt 306 Breaki lisandumisega 306 mudelivalikusse tegi uuenduskuuri läbi kogu 306-seeria. Uuendused puudutavad autode viimistlust, varustust ja ka tehnilisi täiustusi.

Peugeot 306 on tootmises alates 1993. aasta veebruarist, tegu on Peugeot' enimeksporditud autoga. Koos universaaliga on Peugeot'l nüüd tootmises juba viis erinevat keretüüpi.

Jaga lugu:
Hetkel kuum